Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
classic_life schreef:een hoop van onze paarden plassen net voordat we ze voeren, want 10 min na het voeren worden ze om de beurt gereden. Ik denk dat het inderdaad een praktische gelegenheid is, even leegmaken voor het werk

classic_life schreef:het is beter om ze voor het rijden te voeren dan na. Als je je paard rijdt met een lege maag is de kans vele malen groter op het onstaan van maagzweren
Horsesandme schreef:classic_life schreef:het is beter om ze voor het rijden te voeren dan na. Als je je paard rijdt met een lege maag is de kans vele malen groter op het onstaan van maagzweren
Ik heb juist gehoord dat het beter is je paard pas te voeren na het rijden. Krachtvoer dan. Ruwvoer maakt niet uit. Dat mag ook voor het rijden.
das moeilijk

.
.
. Ofwel een soort van ontlading idd. Is wel grappig als ik dat hier lees. Mijn ruintje laat altijd scheetjes als ik zijn achterwerk aan het borstelen ben of zijn achterhoeven doe. Moet ik dat als een belediging zien, want het stinkt wel!! Nu, als ik ga eten, doe ik eerst een bezoek aan de wc. Onbewust eigenlijk... mss is het ook zoiets, zo van: eerst alles leegmaken vooraleer terug te vullen...
zodat hij ooit ms de link gaat leggen tussen fluiten en plassen. Dan kan ik hem laten plassen voor het rijden
echt grappig