[PG] Marieke (Dame), Bruine NRPS E- Merrie 17+!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

opgeheven

[PG] Marieke (Dame), Bruine NRPS E- Merrie 17+!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 09:44

Hallo,

Inmiddels poging drie maar na het terugvinden van haar weidemaatje vorig jaar blijft het kriebelen..

Waar is Dame?

Dame is een bruine NRPS-Pony zonder papieren die ik in mijn bezit had in mijn tienerjaren.
Haar echte naam is Marieke en ze is een bruine met zwarte manen en een aparte kol (zie foto). Ook de "deuk" in haar neus is een punt van aandacht.
Dame is altijd een pittige pony geweest maar zeer werkwillend en ik heb veel met haar bereikt. Springen, dressuur en cross.. niets was te gek voor haar.
We hebben geprobeerd met haar te fokken maar dat is in de periode dat ze bij ons stond niet gelukt dus het an dat ze onvruchtbaar is.
Het laatste wat ik weet is dat ze richting Arnhem is vertrokken en dat een jongen met haar ging springen.

Nog een detail is dat ze linksvoor een flinke jaap heeft gehad (zie foto) waar absoluut nog iets van terug moet zijn te vinden.

Dame was makkelijk op de trailer, verkeersmak en een heerlijke pony. We willen haar graag onze weide aanbieden om, als ze nog leeft, van haar oude dag te kunnen genieten!
Dame is nu tussen de 17 en 24 jaar oud!!!!!

Ze heeft een aantal jaar in de omgeving van Ede-Lunteren gestaan en daarna richting Arnhem........

Als je ook maar 1 tip hebt dan ben ik je zeer dankbaar!

Afbeelding

Afbeelding

Nog meer foto's zien? laat het maar weten...heb nog een koffer vol :)

Tanja

Re: [PG] Marieke (Dame), Bruine NRPS E- Merrie 17+!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:48