[PG] : Luke, 11 jarige bonte ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shavanah

[PG] : Luke, 11 jarige bonte ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 11:34

Ik ben op zoek naar het vroegere paard van mij vriendin en mij vroeger verzorgpaard

Ik heb toestemming van van haar om het op bokt te zetten,want zelf wil ze ook erg graag dat ze wat te weten kom over hem.

Het gaat om een bonte ruin genaamd luke,ongeveer 1.60 hoog,nu ongeveer 11 jaar oud.

Wij weten geen afstamming van hem,en hij had ook geen papieren.

Hij is in April 2007 verkocht aan iemand in Volkel,in Noord-Brabant,het kan zijn dat hij daar nog is,maar ik krijg geen reactie op mail meer van die mensen en het telefoon nr ben ik kwijd,nu kan ik er wel heen rijden maar is toch een rit van 3 uur voor mij ,dus vandaar ik het hier eerst probeert ,of er mensen uit die buurt zijn die voor mij kunnen kijken of hem misschien kennen.

Dus het gaat dus erover wie Luke gezien heb ,na april 2007,want daarvoor was hij van ons.

Afbeelding

Afbeelding

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:05

Is hij daarvoor altijd van jullie geweest?

shavanah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 19:30

Ja vanaf 3,5 jaar oud is hij van ons geweest ,eerst was het ons verzorg paard daarna gekocht,het gaat ons er echt om waar hij nu is dus vanaf April 2007

Bueno

Re: [PG] : Luke, 11 jarige bonte ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:52

Oké, nee dan is het hem niet.
Succes verder met zoeken!

shavanah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 18:00

Hier kan een slotje op,wij hebben Luke gevonden,met hulp van iemand van Bokt,inmiddels weten we dat het goed met hem gaat. :D :D

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:23

Gefeliciteerd met het vinden van Luke!

Mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht toch weer voort willen zetten, is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan een pb naar een van de moderators van dit forum met het verzoek om dit topic weer te openen of TeM dit topic even.

Hier nu een slotje.