[PG] Naomi KWPN merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

April_Joey

[PG] Naomi KWPN merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 22:34

Ik ben opzoek naar Naomi, een 13 jarige KWPN merrie 25-05-1995. Vader: Democraat en Moedersvader: Cantor.

Schofthoogte: 164 CM

Ze is begin vorig jaar verkocht aan een manege in Groessen en vanuit daar weer doorverkocht.

Ze werd toen die tijd af en toe bereden en had vocht in 1 achterbeen.

Naomi heeft ook wedstrijden gereden springen en dressuur.

Heb jij Naomi nu of ken je diegene die in het bezit van haar is zal ik graag in contact willen komen.

Afbeelding
Afbeelding
http://i131.photobucket.com/albums/p283 ... /nami1.jpg

abbycootje

Re: [PG] Naomi KWPN merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:10

Ik geloof dat de manege manege de vossenberg was als je wilt kan k woensdag aan de eigenaresse vragen waar ze naartoe is??

Manege de vossenberg heeft ook een site daar staat een e-mal adres! Ik heb haar niet gekent maar ik rij er sinds kort en er is een naamkaartje met naomie er op!

April_Joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 21:48

Dat klopt ja ze is naar manege Vossenberg gegaan maar hun willen niks aan mij vertellen.

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:58

Raar,
ik zou het woensdag wel aan Jolanda of aan de eigenaresse vragen.
Vaak zijn er ook een aantal andere kinderen die haar vast wel ''gekend'' hebben dus zal ik ook wel aan hun vragen of zij wat weten

MaloLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:24

Hoi, deze is doorverkocht aan een handelaar.. Paard was kreupel toen hij hem kreeg.. Dus denk dat je deze helaas niet meer zult terug vinden..

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:23

Ik zou het even in de gaten houden. Mijn paard staat namelijk zo'n 100meter van de Vossenberg af, dus ik zou eens kijken of ik ergens een paard zie lopen met dezelfde beschrijving.;)

Op de Boleemhoeve hadden ze een aantal jaar geleden ook een bruin manegepaard met de naam Naomi... Die leek ook wel erg veel op deze...

xxRooompjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:34

Hoi,
Ik rij op de manege de boleemhoeve en daar stond het paard Naomi (is verkocht was te oud) ik weet niet of ze dat is of als je haar al hebt gevonden maar ik wil zeggen dat ze een mooi leventje heeft gehad op de manege ;) ook kan ik wen foto laten zien ;)

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:15

De Naomi die op de Boleemhoeve heeft gestaan is niet hetzelfde paard. Voor zover ik me kan herinneren had die Naomi grotere aftekeningen op haar hoofd. En die moet een stuk ouder zijn geweest.