Slechte jury.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rowannie93

Slechte jury.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:26

Hallo.

Ik zou graag een oproep willen doen aan alle dressuurwedstrijdrijders.
Gisteren heb ik namelijk een wedstrijd op Manege " X" en de jury was mevrouw " " .

Mijn paard en ik gingen er goed, en wat voor punten had ik ... 162 en 167.
Wat het ergste is, is dat ik 2e was! De eerste plaats was voor een meisje van de " X" zelf en die had 1 winstpunt.
Dat winstpunt was trouwens het enigste winstpunt wat er die dag gereden is. Dus niet alleen in de B, maar ook in de L1 was dit zo!
In de L1 zijn er zelf aftrek-punten geweest (dus dat er een winstpunt van je totaal afgaat!) !!

Ik zou daarom iedereen willen oproepen om niet een wedstrijd te gaan rijden wanneer mevrouw "Y" daar jury is.
Het is namelijk niet eerlijk, zoals jullie waarschijnlijk wel uit mijn verhaal hierboven hebben kunnen halen!

Groetjes, Rowan.
Laatst bijgewerkt door Sim op 06-04-09 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam jurylid en manege verwijderd. Niet toegestaan!

_Noraly

Re: Jurylid Enschede. Slechte jury.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:28

ik denk dat je je punt wel hebt gemaakt ;)

gaat dit om een manege wedstrijd, of een echte wedstrijd?

Urielle

Re: Jurylid Enschede. Slechte jury.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:30

a) Juryleden bespreken is niet toegestaan
b) Als er zo bagger gereden werd heeft deze jury groot gelijk
c) Lange leve de sportiviteit. Als je niet tegen jurysporten kunt: lekker gaan boscrossen.

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:31

dit is onzin.
wat wil je heel snel winspunten hebben, terwijl je eigenlijk niet aan de wensen van de knhs doet?
nou dan krijg je het helemaal zwaar.
en deze mevr weet waar ze het over heeft, tenslotte krijgen ze elk jaar op scholing.
toevallig ligt bij haar de drempel hoger voor een winstpunt.
en wat zeur je, je was nog tweede ook.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:31

Urielle schreef:
Als je niet tegen jurysporten kunt: lekker gaan boscrossen.

:Y)

EllyC

Re: Slechte jury.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:50

aftrekpunten zijn officieel verliespunten en worden gegeven als er echt slecht gereden wordt.

bij dit soort posts vraag ik altijd het volgende
- wat zei de jury van jouw commentaar?
- heb je de proef opgenomen?
Indien beide negatief te beantwoord...
jammer van je frustatie maar geen recht van spreken in deze.
had betreffende jury nog even willen berichten maar kom heel haar naam niet tegen in de knhs lijst??????????

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:53

beetje hardleers.. 3x hetzelfde topic starten. wel grappig dat je nu ineens op manege x bij een mevrouw hebt gereden..
je andere topics waren toch duidelijker..

get a life zeg..

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:59

X en mevrouw is niet door haar aangepast maar door een mod en inmiddels is ts weer 2 topics armer :Y)

Misschien is het handiger om een oproep te doen aan bokkers om juist wel bij haar te starten en dan te kijken hoe jij scoort ten opzichte van de rest.....al loop je ook dan het risico dat je als enige ontevreden bent.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:30

Ik vind het ook een beetje raar... Ik ben met de boven reactie's zeker eens!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:32

Oh.. dit is wél een nieuw topic.. ik dénk al.. wáár is m'n post whehe

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:38

Heb toch maar via PB gevraagd waar het was heb een vermoeden en geloof me het was drama :+

Nen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 18:27

Wat een achterlijk iets om een topic over te beginnen. Volledig eens met bovenstaande. Wanneer je niet tegen jurysport kunt, moet je geen dressuurwedstrijden rijden. En stel dat deze jury echt extreem streng is, stel dat je bij iemand anders 10 punten hoger had gehad, dan was je nog lang niet aan eens winstpunt gekomen.
Als laatste vind ik het van erg weinig respect getuigen om hier zo in het openbaar een jury zwart te maken. Was naar haar toegegaan en had de situatie met haar besproken ipv hier in het luchtledige te gaan roepen. Kom op zeg.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:46

Lijkt me vreselijk om te moeten jureren op een wedstrijd waar bagger gereden wordt...

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:48

Scum schreef:
Lijkt me vreselijk om te moeten jureren op een wedstrijd waar bagger gereden wordt...

Nou inderdaad zit je in je vrije tijd naar een zooitje bagger te kijken en dan zitten ze je ook nog af te kraken achteraf

u_nnamed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:52

nou maar ik vindt het wel dat het echt een jury sport is en soms punten ook schandalig zijn over hoe er is gereden en dan heb ik het niet over mezelf..

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:59

u_nnamed schreef:
nou maar ik vindt het wel dat het echt een jury sport is en soms punten ook schandalig zijn over hoe er is gereden en dan heb ik het niet over mezelf..

Ik ben het ook heus wel niet helemaal eens met een punt wat ik voor een oefening krijg maar jury's kijken nou eenmaal af en toe naar andere dingen en dat heb je dan maar te accepteren

u_nnamed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:01

ja dat klopt ben ik ook met je eens maar bijna iedereen is hier zo van "dan zal je wel slecht gereden hebben" maar je hebt er soms ok een paar jurys tussen zitten...
ik vindt je kan er ook niks over zeggen omdat je de proef niet hebt gezien

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:03

maar dan kan je nog steeds de eer aan jezelf houden, en er geen sneu topic over starten, toch?

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:07

Precies,als je keer slecht commentaar krijgt,kijken wat de jury op je protocol heb geschreven kijken of je er wat mee kan en hup naar de volgende wedstrijd,niet 3 topics starten en huilen als je slechte punten heb gereden

u_nnamed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 22:08

ja dat vindt ik ook onnodig..
zolang er maar staat bijschreven op de coupon wat je fout hebt gedaan kan ik wel goed met slechte punten omgaan maar als 160 punten hebten er staan 2 opmerkingen bij vindt ik dat je moeilijk bij jezelf de eer hoog kunt houden...

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:49

whahaha weer zo 1 !!
jeetje zeg, bij jurysport werkt het zo : de ene keer krijg je te weinig punten ( zeuren), de andere keer krijg je teveel punten (dan hoor je ze niet).
Zorg gewoon dat je leert rijden !!!
En leer met kritiek omgaan !!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:57

jemig. boeie, jurysport, als er een keer iemand zeer hoog jureerd hoor ik jou niet klagen,

ja, ik heb ook een keer een wedstrijd gehad waarvan alleen ik en een ander meisje een winstpunt hadden van de 29, nou super, ga je alleen maar streven om nog beter te worden, wanneer jou proef perfect was, had je heus wel een winstpunt gehad :) en 1 topic is iid meer dan genoeg