Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Omdat ik het best zielig vond hem zo gefrustreerd te zien ging ik maar gewoon weg. Hij leerde er, zoals mijn vriendin al voorspelde, snel mee omgaan.
HippoLogic schreef:Het is vooral mensenzielig. Zolang de pony nog gefrustreerd is omdat hij het niet snapt, is het ontzettend moeilijk om aan te zien. Maar doe hem niet te snel af: anders krijgt hij geen kans om te leren hoe hij ermee om moet gaan. Toen ik voor mijn pony een greenguard kocht had mijn vriendin me daar al voor gewaarschuwd.
Ze leren best snel er mee om te gaan. Zelf deed ik hem eerst een paar uur per dag om. Kon hij zelf kiezen: of niet eten of uitvogelen hoe het moest.Omdat ik het best zielig vond hem zo gefrustreerd te zien ging ik maar gewoon weg. Hij leerde er, zoals mijn vriendin al voorspelde, snel mee omgaan.
In het begin stroopte hij hem wel af. Ik gaf hem elke keer dat ik het halster-met-green-guard omdeed wat lekkers. Hij had al snel totaal geen problemen met dat ding. De pony bleef goed op gewicht. Ik vond het een uitvinding. Na twee zomers was hij versleten. 60 euro ofzo, maar altijd goedkoper en beter dan hoefbevangen of alleen op stal zetten.
dus zo alsnog voorkomen dat hij weer hoefbevangen raakt. Is wel veel werk om elke keer weer een stukje erbij te geven, maar het werkt gelukkig wel goed