Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolliegirl schreef:Om de vijf jaar vind ik onzin... dan is er niets mis met je cap..
ik heb mijn oude caps allemaal gesloopt, om te kijken hoe ze waren van binnen. Niets mis mee, zelfs na 8 jaar niet.
als je hard gevallen bent, raad ik het wel aan een nieuwe te kopen!
ik doe t ook zo ongeveer, maar ach.. sommige caps liggen zooo lang in de winkel ..
hij kraakte ook ,, was geloof ik egt niet meer veilig
xlisza schreef:Nu je het zegt: Mijn cap gaat ook steeds losser zitten. Ik ben al van plan om een nieuwe te kopen hoor, maar moet nog even een beetje geld sparenJa ik zou wel een nieuwe kopen, want dat is zoiezo veiliger.
Ik had er ook zo een die kraakte en begon ookl telkens losser te zitten, bleek het piepschuim ofja soort van,. aan de binnekant kapot te zyn
Unoo schreef:xlisza schreef:Nu je het zegt: Mijn cap gaat ook steeds losser zitten. Ik ben al van plan om een nieuwe te kopen hoor, maar moet nog even een beetje geld sparenJa ik zou wel een nieuwe kopen, want dat is zoiezo veiliger.
Ik had er ook zo een die kraakte en begon ookl telkens losser te zitten, bleek het piepschuim ofja soort van,. aan de binnekant kapot te zyn
Voor 29,00 heb je dus al een leuke
spoonfull schreef:ik rij nu al zeker bijna 4jaar met dezelfde cap en ben toch al eens serieus tegen de grond gegaan, gelukkig nog niet met mijn hoofd, dat je echt effectief om de zoveel jaar je cap moet veranderen ben ik toch niet zo van overtuigd. als je niet op je hoofd valt hoef je hem toch niet te vervangen..
xxappiexx schreef:Citaat:
Zoals eerder in dit topic al eens uitgelegd is; het materiaal waarvan de cap gemaakt is wordt na een paar jaar minder van kwaliteit. Het verliest daarbij dus het vermogen om klappen nog optimaal op te kunnen vangen.
Vandaar dat fabrikanten adviseren om na een bepaalde tijd een nieuwe cap te kopen. Ook al ben je er niet mee gevallen.