ik geef sinds enkele jaren rijles bij mij thuis.
Ivm dat er steeds meer kleintjes komen heb ik sinds september een oud leerling ( 18 jaar, rijdt nu ruim 10 jaar bij mij paard) als stagiare aangenomen om te helpen in deze lessen.
Dit bevalt eigenlijk zo goed, dat we min of meer hebben afgesproken dat bij ziekte zij lessen mag overnemen, en dat ze met 1 of 2 leerlingen waar een klik mee is, ook de les ( priveles) mag overnemen.
Priveles is bewust voor gekozen ivm dat er aan de longe gewerkt kan worden en er dan echt 1 op 1 begeleiding is.
maar ja.. wat ooh wat is realistisch om haar te betalen?
wil er zelf wel winst aan overhouden ivm dat er gebruik wordt gemaakt van mijn paarden,spullen, bak en ik leerlingen uit handen geef.
Aan de andere kant wil ik haar geen tekort doen met nagenoeg vrijwilligerswerk straks. we willen het voor haar echt als bijbaantje maken.
Meisje rijdt ongeveer L1 niveau ( technisch kan ze ook tot dit niveau prima uitleggen) en zal alleen kleintjes lesgeven. ( 6 tot 9 jaar oud)
geeft precies les zoals ik het wil, doet de SPH opleiding en kent de pony's en paarden hier door en door.
betrouwbaar, komt in weer en wind, zelfs met een gebroken rug (
)wat zou per uur voor haar een goed bedrag zijn denken jullie?