Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eciara05 schreef:Ik zou zo'n veulen nog lekker met rust laten. Hij word straks vanzelf wel makker, ga nu gewoon lekker veel met hem knuffelen en aaien misschien een halster om doen maar echt met hem lopen zou ik niet doen hoor!
En halster zul je toch even met beetje dwang om moeten doen anders gaat het denk ik niet zo snel lukken!
suleilitha schreef:Slim foefje Diane!!! (goeie tip die ik even ga onthouden)
.Eciara05 schreef:Ik ben het daar gewoon niet mee eens. Maar goed. Als ze 3 maanden zijn ofzo gaan ze ook verder bij hun moeder vandaan en laat hun moeder ze ook verder bij hun vandaan het gaat alles makkelijker. Dat is wat ik doe en altijd goed gaat.

Wilkje schreef:Het halster omdoen gaat steeds beter. Hij weet al wat er gaat gebeuren. Meelopen gaat nog niet echt soepel. Soms stukjes wel, maar soms loopt hij ook behoorlijk voor je uit. Dit moeten we dus nog goed oefenen. Hij is een beetje bang dat zijn moeder wegloopt denk ik. In de wei krijg ik hem nog net niet te pakken, vandaar dat hij terug los meeloopt. Maar...... een week geleden had ik niet gedacht dat we nu al zover zouden zijn!