Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marije_jiplover schreef:Inderdaad, contact opnemen met het KWPN voor een duplicaat paspoort.
Ook al heb je de entingen nú niet nodig voor wedstrijden, je weet nooit wat je later nog eens met je paard gaat doen. En dus zou ik, zoals cissy ook zegt, zorgen voor een correcte basisenting in het nieuwe paspoort. Dus deze in het nieuwe paspoort laten zetten en na een week of 6 (max. 92 dagen na deze) nog een keer laten enten.
Dan is de basisenting tenminste in orde, ook als je later nog eens van gedachten veranderd en wel iets met wedstrijden wilt gaan doen.
Vadisha schreef:Gelukkig dat je hem gevonden hebt! Niets voor niets is een van de eerste zinnen op de KNHS site bij vermiste paspoorten wat je moet doen zoeken!

Vadisha schreef:Haha, zo te horen moet mijn vriend het paspoort van mijn paard ook maar even verstoppen! Misschien wordt ik dan ook netjes. (alleen mijzelf kennende trek ik alles open en wordt het alleen een grotere zooi dan dat het al was..)