Mijn oude Eurostar Karin-broeken zijn nu echt flink aan het slijten, waaronder ook mijn fijnste wedstrijdbroek. Helaas zijn ze in wit niet meer in kindermaten (ik zoek 176 of 182) verkrijgbaar. De damesmaten van ES passen me niet mooi, die zitten me op de taille te straks of op de heupen te los. Welke broek is vergelijkbaar met de Karin qua model (strak, hoge band, steekzakken) en heeft ook zo'n dikke stof?
Eurostar Diana is van dezelfde soort stof als de Karin (ook in thermo verkrijgbaar) en heeft ook een hoge band met V-inkeping. Verschil is dat de Diana een zakje met rits heeft en geen steekzakken. Ik heb beide broeken en ik zou ze zo weer kopen. De Divoza heeft de Diana niet altijd meer in de winkel, maar andere ruitershops hebben m soms nog wel (Van Rijs, Zevenhuizen bijvoorbeeld).
Oke, ik moet dus toch ergens water bij de wijn gaan doen. Van Kentucky heb ik voor thuis vaak modellen als de California en die zitten ook heel fijn, maar die stof is weer zo dun, en bij wit vind ik dik toch wel prettig. Denk dat ik me daar dan toch maar bij moet neerleggen. Iedereen in ieder geval bedankt voor het meedenken!