Avontuurlijke trektocht in Turkije zomer 2009

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carmen85

Avontuurlijke trektocht in Turkije zomer 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-09 15:57

Hallo!

Ik ben van plan om tijdens de bouwvak een week rond te trekken. Deze vakantie lijkt mij helemaal super: http://www.timeout-reizen.nl/content/reis.php?rid=156

Ik ben 23 en rijd al sinds mijn 4e jaar. Sinds die tijd rijd ik op eigen pony's en paarden, heb lesgegeven op een manege en tijdens ponykampen en ook altijd wedstrijden gereden. Het lijkt me dan ook leuk om mee te gaan met een vergevorderden vakantie waar een beetje actie in zit!

Het is wel zo gezellig om met iemand samen op vakantie te gaan, het liefst iemand van ongeveer dezelfde leeftijd en rijervaring.

In verband met m'n werk ben ik wel gebonden aan de bouwvakvakantie (18 juli t/m 2 augustus). 25 juli zou wel een mooie vertrekdatum zijn, maar een week eerder of later mag ook.

Lijkt deze vakantie jou ook leuk? Of heb je plannen voor een vergelijkbare vakantie? Ik zou het leuk vinden om wat van je te horen!

Groetjes!

Carmen

Carmen85

Re: Avontuurlijke trektocht in Turkije zomer 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 13:57

Hélemaal niemand???

Suus_Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:51

Hoi Carmen!
Ik ga zelf in de periode dat jij ook op vakantie wilt op trektocht in Frankrijk. Ik ben daar al een paar keer eerder geweest en het is echt helemaal geweldig. Ik ga zelf twee weken en de tweede week rijden we een trektocht. De eerste week (vanaf 18 juli) is een standplaats programma met losse dagtochten, dus ik denk dat de tweede week meer iets voor jou is. Kijk anders maar even op www.pradis.fr, daar kun je alle info vinden! De tochten worden geleid door twee heel enthousiaste, gezellige, Nederlands sprekende mensen en de omgeving waarin je rijdt is adembenemend mooi! Ze hebben hele fijne paarden waar supergoed voor wordt gezorgd. Nou ja, kijk zelf maar even op hun site! En als je vragen hebt, kun je mij ook altijd een berichtje sturen!!
Groetjes van Susanne!

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:57

Carmen, ik reageer niet omdat ik mee wil, maar wel omdat ik daar in de omgeving geweest ben en daar ook paardgereden heb.
De omgeving is adembenemend mooi! De mensen zijn vriendelijk en het eten is geweldig. Echt heel leuk en bijzonder daar. Zo'n reis blijft je bij. De paarden die wij reden waren goed verzorgt en lekker fel. Als je wat foto's per mail wilt, moet je maar even PB-en.

Succes met het vinden van een reisgenootje.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 11:13

Joehoe! Reacties op mijn topic!

@Susanne: Ik heb even op de site gekeken en dat lijkt ook erg leuk! Misschien een alternatief als ik niemand kan vinden om mee naar Turkije te gaan.... Hoe zijn de paarden daar? Zit er een beetje pit in of zijn het van die sulletjes?

@Boemel: Heb je even een pb gestuurt! Ben zeer benieuwd naar foto's!

Nog iemand zo gek om mee te gaan naar dit mooie land???

Suus_Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 07:55

De paarden bij Pradis zijn heel betrouwbaar en aan een lange teugel te rijden, dat is natuurlijk ook wel zo prettig in zo'n omgeving, maar er zit zeker ook pit in, ze willen allemaal erg graag voor je werken!

kwintaa

Re: Avontuurlijke trektocht in Turkije zomer 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:35

sorry dat ik topic omhoog haal, maar dit lijkt mij erg leuk! Ik ben zelf van plan in de zomer een ruitervakantie te boeken en dit is precies wat voor iets ik zoek! Het ligt denk ik wel een beetje boven mijn budget, hoeveel kost de vliegreis? (ja, ik weet het, mijn budget zal wel niet reeel zijn)

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 20:44

haj kwintaa. Misschien kunnen we samen wel wat anders verzinnen. Ben er inmiddels achter dat de vliegreis erg omslachtig is die kant op (overstappen en onlogische tijden óf dure transfer) In het gunstigste geval kost het € 520,- euro, maar dan kom je weer op een verkeerde tijd aan. Naja, doet er ook niet toe, ga wel ergens anders heen.

Ik ben nog wel op zoek naar een alternatief. Juist het bijzondere landschap en de pittige rit spraken mij heel erg aan. Heb jij toevallig al wat anders gevonden?

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:44