Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BrightJames schreef:Wat zou jij (Vjestagirl) hebben gedaan als jou paard zich gek maakte en je niks anders kan? We moesten wel verder, we zaten op de terugreis maar nog in Frankrijk!
Vjestagirl schreef:BrightJames schreef:Wat zou jij (Vjestagirl) hebben gedaan als jou paard zich gek maakte en je niks anders kan? We moesten wel verder, we zaten op de terugreis maar nog in Frankrijk!
De snelweg af, ergens stoppen om een telefoonboek te vragen en kijken of er een manege is om je paard zo lang neer te zetten, tot je van een dierenarts hoort dat je dier helemaal gezond is. En dan nog zou ik me afvragen waar het vandaan komt en kijken of ik iets aan de trailer kan veranderen om te zorgen dat het makkelijker wordt voor mijn paard. Je gaat toch niet je paard in zo'n situatie slomer maken? Het is al super zwaar voor ze om in een rijdend voorwerp te staan als ze zich helemaal 100% goed voelen, laat staan als je ze verdoofd. Ze hoeven maar iets te laat te zijn en ze gaan onderuit, en dan ben je verder van huis.
BrightJames schreef:Dat is een veel te lange afstand.
En wij hebben dat al een keer geprobeerd met de halve stallen bij ons (omdat we die moesten maken) en zonder paarden.
Dat ging 2 x goed, maar toen de 3e x.....
We reden in België en opeens gingen we schommelen met de auto.
Plotseling lagen we op z'n kant. De trailer was heen en weer gaan schommelen. Gelukkig zaten er toen nog geen paarden in!