Ik ben op zoek naar nieuwe leren laarzen. Ik heb nu rectilgines, een springmodel. Ik wil nu graag een dressuurlaars met een redelijke dressuurboog, veters en rits. Hoewel ik veters bij mijn zoektocht alleen bij de springvarianten zie. Komt dit in de dressuur niet voor? Ik wil graag goed leer! Geen coating, varkens of wat dan ook. Wie weet een leuke laars in de prijs van rond de 300 euro?
Ik wil graag kalfsleer. De petries die ik ooit gehad heb waren me veel te stug.
xTralala
Geplaatst: 01-04-09 15:23
Ik heb zelf de cavallo junior springlaars. Ik vind hem er helemaal niet zo 'springerig' uit zien en het is heel soepel leer.
Je hebt ook andere chique laarzen van cavallo met veters!
Felicia29
Geplaatst: 06-04-09 17:30
Ik heb derby rijlaarzen met rits. Heel erg soepel en ik heb ze bijna niet in hoeven lopen. Ze zijn wel wat duurder dan je aangeeft, maar ze zijn het zeker waard!
_Nonieej_
Geplaatst: 07-04-09 10:28
ik heb derby laarzen bruine met van die swaroski stenen (of hoe je het schrijft) die zitten erg lekker en zijn ook soepel..
wilde eerst ook graag laarzen met rits.. alleen werd me dat niet geadviseerd.. die veters zijn van een soort elastiek vaak.. dat gaat redelijk snel kapot.. en dat vind ik dan weer zonde.. dan meot ik ze constant naar de schoenmaker brengen..
mountain horse heeft ook laarzen met veter, rits en dressuurboog!
Surface
Geplaatst: 08-04-09 22:13
Op maat laten maken bij Lipica? Kan je zelf de kleur/materiaal en andere 'eisen' wat jij wilt kiezen, maar het ligt toch binnen je budget!
In dit topic staan in de beginpost heel veel voorbeelden.
WhySoWhite
Geplaatst: 08-04-09 22:18
hoi, allemaal, ik heb sinds maandag me nieuwe petries, moet ze nog in lopen maar egt AUWWWW de blaren zitten in me knieholte, ze moeten ook nog wel wat inzakken maar egt ze doen pijn! en fietsen gaat ook echt zo NIET, met rijde ook staat iedereen te lachen hakken uitdrukken haha,