Stapt zo de trailer op en af.
Loopt langs wapperend zeil en 'enge' dingen zonder maar een kik te geven
Laatst viel er een bezem vlak naast haar, ze gaf weer geen kik...
En loopt zo de diepste plassen in
Grote Deense Dog loopt ze zo voorbij (zelfs als ie staat te grommen en blaffen naar haar)
Zeer vriendelijk naar 'klierende' kinderen
Loopt zo mee naar onbekende omgeving
Hinnikt vrolijk naar fietsers, mensen en honden
Nog nooit bij een echte hoefsmid geweest, van de week voor het eerst en die ging behoorlijk vijlen (dus geluid maken) ik was er niet bij (was werken) en de hoefsmid vond haar een bijzonder paardje omdat ze gewoon bleef staan en netjes al haar voetjes optilde
Ik open een paraplu en ze doet niks..
Ik loop langs het gevaarlijkste paard van stal en ze doet niks.. ook niet naar andere paarden (ze wil alleen maar knuffelen en vriendjes worden)

Helaas probeert ze wel dominant te zijn over paarden (die hebben haar nu eindelijk door en pikken het niet meer) Naar mij is ze niet (meer) dominant (alleen in de bak wil ze ineens knuffelen en dan is ze zo enthausiast dat ze een pasje doorloopt over mij heen (dit is dus nu niet meer zo, het gaat nu goed.
Met andere woorden: Mijn jaarling is nergens bang van... Is dit normaal gedrag voor zo'n jong ding of vertrouwd ze mij gewoon volledig? En hebben meerdere mensen jaarlingen met dit makkelijke gedrag? Of moet ik gewoon blij zijn met zo'n makkelijk paard?

Ook ziet ze prima.
Maar wel daarna gras eten..
Dan doen mijn merrie's niet eens.. die zijn een stuk irritanter met water..