Ik wil de remmen van mijn trailer na laten kijken. Weet iemand een adresje hiervoor in de regio Driebergen/Wijk bij Duurstede?
Ja, wij zijn vorige week bij marinus Jansen geweest. In wijk bij de jachthaven zit die, maar hij gaat verhuizen naar het industrieterrein. ik zoek wel even de site voor je op.
volgens mij is het: www.jansenmobiel.nlWij zijn ook wel eens bij garage vd Wiel in Wijk geweest, die kon de trailer ook wel nakijken.succes!
Je kunt ook via Elegance hier op bokt een Bovag-check laten doen.Volgens mij zitten zij in Ede of Barneveld als ik het goed onthouden heb.
ProudJustify schreef:Je kunt ook via Elegance hier op bokt een Bovag-check laten doen.Volgens mij zitten zij in Ede of Barneveld als ik het goed onthouden heb.Eh.... Barneveld inderdaad
Ha ha, ja toch nog wat onthouden ook al ben ik maar Moet zelf namelijk ook nog een afspraak maken maar ben eenbeetje druk geweest en trailer hard nodig gehad
Heb inmiddels het adresje in Wijk bij Duurstede zelf gebeld en een afspraak gemaakt. Bedankt voor de tips!!