Ik wil namelijk graag jullie mening horen

Ik rijd nu M1 en t gaat eigenlijk heel goed (gister weer 2 winst en 2 eerste prijzen). Mijn pony is vandaag 21 geworden en hij kan het allemaal nog prima aan, heeft er echt plezier in en is met rijden nog heerlijk fris en denkt goed mee.

Maar nu; ik wilde dus eigenlijk tot ongeveer 20 punten doorrijden in de M1, maar na gister twijfel ik toch. De jury van gister kwam namelijk naar mij toe en zei dat ze eerst dacht dat ik M2 reed. Ze vond dat Youngster (m'n pony dus) al goed genoeg bergopwaarts liep voor de M2.
Toen zaten m'n vader en ik te denken dat ik misschien beter toch gewoon met 10 punten over kan gaan, hij is immers al wat ouder en ik weet niet hoelang hij dit niveau nog vol kan houden. En het lijkt me toch gaaf om nog eens een Z proef met 'm te rijden!
Ik heb net ook de proeven doorgelezen en opzich zijn alle oefeningen wel bevestigd 
Wat zouden jullie doen in mijn geval? En wat zijn de grootste punten waar jullie tegen aan lopen in de M2? Misschien toch verstandig om wat langer door te rijden, of gewoon overgaan?