heeft iemand misschien een site met meer info?
Eigenlijk vind ik dit best domme vragen omdat bijna iedereen dit wel weet op deze site (volgens mij)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_Rebecca schreef:http://www.knhs.nl
Hier staat geloof ik de meeste informatie wel op, ook moet je inderdaad een startkaart aanvragen en die kun je bij de KNHS krijgen. Je moet trouwens wel lid zijn van een rijvereniging.

marrlinde schreef:ik heb vandezomer een oefenwedstrijd gedaan, zonder startkaart nog. ben blij dat we die startkaard nog niet aan hadden gevraagd, want paard hebben we paar maanden later verkocht omdat het niet goed meer ging tussen paard en ons.. als het wel goed was gegaan hadden we wel aangevraagd waarschijnlijk
dus als je eerst eens even wil kijken of je het bevalt enzo kan je eerst wat oefenwedstrijdjes doen
maar zou je ook op een bijrijdpaard wedstrijd kunnen rijden?
Dwyne schreef:Bij een officiele KNHS wedstrijd mag je zonder startkaart ook geen HC starten! Zijn zat wedstrijden waarbij het wel wordt toegestaan maar als je dan controle hebt dan krijg je dat mooi wel te horen dat dat niet mag!
Of bedoel je gewoon met een duur woord een onderlinge wedstrijd van een manege of vereniging? Daar mag je idd wel zonder startkaart meedoen, dat wist ik al wel 
aerdenhout1 schreef:Nee hoor.....

Dwyne schreef:Bij een officiele KNHS wedstrijd mag je zonder startkaart ook geen HC starten! Zijn zat wedstrijden waarbij het wel wordt toegestaan maar als je dan controle hebt dan krijg je dat mooi wel te horen dat dat niet mag!
aerdenhout1 schreef:Dwyne schreef:Bij een officiele KNHS wedstrijd mag je zonder startkaart ook geen HC starten! Zijn zat wedstrijden waarbij het wel wordt toegestaan maar als je dan controle hebt dan krijg je dat mooi wel te horen dat dat niet mag!
Vorige week heeft iemand hier van stal toch echt zonder startkaart aan een officiele KNHS wedstrijd meegedaan.
Misschien dat het per vereniging anders is?