Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
imd schreef:Dat ben ik met jee eens claudia, maar ik vidn het heerlijk om bij divoza te shoppen, ondanks dat ik de service minder vind. Als je wat meer merkgericht bent kun je imo beter naar Divoza.
En zit er niet sinds kort een Epplejeck in Drachten ofzo? Weet iemand daar iets over? (er zit trouwens ook iest (nieuws) ergens echter de divoza, maar dat is echt meer een magazijnverkoop, wel leuke spullen overigens)
Claudia78 schreef:Ja hoor bosgra heeft veel en is best wel groot. Persoonlijk, ga ik 10x liever naar bosgra dan Divoza.
Bosgra is zeer klant gericht en klantvriendelijk. Daar schiet Divoze veel te kort. Maar dat is mijn mening

missliss schreef:Wat zijn de gemiddelde prijzen dan van de rijbroeken bij Bosgra.
Is er iemand die dat weet?
Leek & hardegarijp scheelt voor mij nogal. k ben in leeuwarden, & hardegarijp is om de hoek,
mamma schreef:imd schreef:Dat ben ik met jee eens claudia, maar ik vidn het heerlijk om bij divoza te shoppen, ondanks dat ik de service minder vind. Als je wat meer merkgericht bent kun je imo beter naar Divoza.
En zit er niet sinds kort een Epplejeck in Drachten ofzo? Weet iemand daar iets over? (er zit trouwens ook iest (nieuws) ergens echter de divoza, maar dat is echt meer een magazijnverkoop, wel leuke spullen overigens)
Ja er zit er inderdaad een in drachten.
http://epplejecksuperstore.hyves.nl/
Mag daar graag komen shoppen en ben ook erg blij dat het daarom niet zo makkelijk te bereiken is voor mij