Keuren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Musiess

Keuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 21:19

Hallo,

Ik wil een paard laten keuren ,
nu woon ik in delft en het paard wat ik wil kopen in Breda,

Hou kan ik het paard dan het beste laten keuren. En wat kost het keuren

groetjes mussss... *D

Ididit

Re: Keuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:30

Gewoon een dierenarts bellen die daar in de buurt zit. Zo heb ik het ook gedaan bij mijn paard, ik woon in zoetermeer en zij stond in zeeland...

Kosten verschillen nogal per veearts, ik was rond de 100 euro kwijt.. Gewoon even een paar dierenartsen daar bellen en vragen wanneer ze kunnen en wat het dan gaat kosten :)

Succes!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:34

LIgt er ook een beetje aan hoe je wil keuren. Alleen klinisch of wil je foto's? In het laatste geval ben je natuurlijk vele malen duurder uit en moet je naar een kliniek. Klinisch zou ik in elk geval een andere dierenarts nemen als die de huidige eigenaar heeft.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:13

Je kan het vragen bij paardenpraktijk west brabant in rucphen. Die zitten ook niet zo ver van Breda af.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 02:04

Probeer in ieder geval om je paard bij een onafhankelijke (of eentje die "voor jou" is) te laten keuren. Ik zelf woon in Amsterdam, en mijn DA woont in Friesland, dat is echt ver, maar een verkoper gaat wel mee als ie ook denkt dat de keuring goed uit gaat vallen. Als ze van te voren al moeilijk doen, zal er wel iets mis zijn...

De kosten kunnen behoorlijk oplopen. Alleen klinisch keuren valt nog wel mee, maar als je ook een volledig rontgen en bloed keuring wilt, kan het zo richting de 5 a 6 honderd euro gaan.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:20

PP > TAO
En diverse onliners verwijdert, dit is niet toegestaan.