Hoelang zijn jullie stapvoets onderweg naar een Binnenbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kiddes

Hoelang zijn jullie stapvoets onderweg naar een Binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 17:52

Ik heb op korte afstand twee binnenbakken ter beschikking,eentje niet de luxe gewone normale zandbodem 20x40 en kossten 5 euro per uur,15 min stappen,de andere manege luxe binnenbak ook erg groot denk wel 20x60 zeer goede bodem kossten 15 euroi per uur dus wel aan de prijs maar 5 min stappen zo ongeveer,maar nou heb ik bij de eerste binnenbak eerder gestaan en gestald en eingelijk niet te betalen is afgesproken :o nadeel met zo;n weer wat als je nu hebt en hij erg fris is is 15 min nog aardig endje stappen hoe doen jullie dat met zo;n weer??hoor het graag..

kiddes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 00:38

Niemand die ook stapvoets ervoor moet gaan :? en hoe zouden jullie het doen zie de vraag?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:42

Ik begrijp niet veel uit je verhaal :? Het is erg onlogisch opgeschreven..

€15 om een bak te huren vind ik belachelijk veel geld := Dat is net zoveel als een half uur les bij een gemiddeld iemand..
Maar als je met hen heb afgesproken dat je niet hoeft te betalen dan maakt heel je vraag toch niet uit? Dan kun je daar heen?

En aan de wind wennen ze vanzelf wel := Gewoon dagelijks doorheen banjeren :D

Maartje1990

Re: Hoelang zijn jullie stapvoets onderweg naar een Binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:46

15 min stelt níks voor. Ik zelf rijd op een manege en af en toe neem ik m'n paard mee en mag ik daarmee gewoon in de les rijden (voor de les betaal ik wel!) en dit is - jawel je leest het goed- zéker 3 kwartier stapvoets! Ik geloof dat ik hier zo'n 5 min vandaan ook voor 5 euro ofzo zou kunnen maar precies weet ik dat niet. Ik zou er trouwens geen 15 euro aan uitgeven dat stap ik wel even 15 min :P heb je 'm meteen goed ingestapt :j

kiddes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 00:47

Sammie schreef:
Ik begrijp niet veel uit je verhaal :? Het is erg onlogisch opgeschreven..

€15 om een bak te huren vind ik belachelijk veel geld := Dat is net zoveel als een half uur les bij een gemiddeld iemand..
Maar als je met hen heb afgesproken dat je niet hoeft te betalen dan maakt heel je vraag toch niet uit? Dan kun je daar heen?

En aan de wind wennen ze vanzelf wel := Gewoon dagelijks doorheen banjeren :D

ow oke :o maar ik bedoel eingelijk,het is 15 min stappen,en met dit weer hoe droog overkomen (met waterdichte deken of hoe doen jullie dat?en de afstand hadden jullie dat er voor over hoelang ben jij onderweg? :Y)

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:49

ik moest dik 20 minuten rijden voor mijn buitenbak :o
dus ik zou 15 min geen probleem vinden ff frisse neus halen en glijk goed ingestapt:)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:51

woow, 15 euries!!!
ik betaal 20 cent per dag en dan mag ik zoveel rijden als k wil :P en ik moet daaroor 3 minuutjes stappen... das beter..

nee ik betaalde toen alleen voor het lidmaatschap op het rijterrein zo'n 50 euro per jaar... en nu dan wel wat meer maar ben ook lid van de rijverening dus vandaar.. maar daar hebk t wel mee getroffen, en t is ook egt een héle mooie en redelijke luxe accomodatie!!!

kiddes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 00:55

First_Unique schreef:
woow, 15 euries!!!
ik betaal 20 cent per dag en dan mag ik zoveel rijden als k wil :P en ik moet daaroor 3 minuutjes stappen... das beter..

nee ik betaalde toen alleen voor het lidmaatschap op het rijterrein zo'n 50 euro per jaar... en nu dan wel wat meer maar ben ook lid van de rijverening dus vandaar.. maar daar hebk t wel mee getroffen, en t is ook egt een héle mooie en redelijke luxe accomodatie!!!

das inderdaad veel 15 euro per keer ;) maar een maandkaart daar kost €45 :Y)

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 01:05

dan zou ik die maandkaart nemen in de wintermaanden.

kiddes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 01:12

rakni schreef:
dan zou ik die maandkaart nemen in de wintermaanden.

In de wintermaanden zou dat inderdaad wat zijn ;) omdat het dan ook dichtbij is,als je met slecht weer er doorheen moet kom je al nat aan in de binnenbak :Y) en dat is minder natuurlijk,onze buitenbak op stal is namelijk als het veel geregend heeft niet in te rijden erg nat en zwaar,dus dan zou dit inderdaad wat zijn,om in de wintermaanden toch nog te kunnen rijden :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:16

Ik zou 15 minuten totaal geen probleem vinden ;) Kun je je paard meteen goed instappen, zodat je met de les kunt beginnen als je aankomt.

Tja, met het weer zoals afgelopen week is het niet altijd even leuk om buiten te rijden, maar als je jezelf gewoon goed inpakt moet het vast wel lukken hoor :P

iMyrable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:12

het is 30 minuten bij een auto met trailer, 20 minuten bij een auto zonder. Pfoe, hoe lang zou dat stappen zijn?

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:19

Ik zou dan igg. in de wintermaanden de maandkaart nemen ;)
en 15,- per uur voor een binnenbak, vind ik een beetje overdreven.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:54

Hoelang zou 3 meter stappen duren ? Want mijn paard staat nl direct naast de ingang van de binnenbak.. :+

(Ik weet het, lekker flauw.. Haha.. :')

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 07:15

1 minuut

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:40

Darkness85 schreef:
Hoelang zou 3 meter stappen duren ? Want mijn paard staat nl direct naast de ingang van de binnenbak.. :+
:')

Dat probleem heb ik inderdaad ook!

Voorheen moest ik 10 min stappen naar een binnen bak, best te doen, en is meteen lekker uitgestapt als je weer terug gaat! (na hard werken wel een uitrijdeken erop!!!)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:42

Ik zou met een fris paard zo kort mogelijk langs de weg willen rijden, en eigenlijk liefst helemaal niet als ik de keus had. Ik zou dus de dichtstbijzijnde nemen, is ook goedkoper toch?

Marjoleiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:46

Ik rij 15 minuten naar een Binnenbak!
en dan heb ik twee verschillende binnenbakken..
1 van 40x80 & 1 van 20x40 ;)
Verder hoef ik er niet voor te betalen..

Oehlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:47

Maximaal 5 minuutjes.
We moeten een stukje door het land, de weg oversteken en we zijn er :D
Erg handig en we hebben gelukkig ook geen last van het verkeer ofzo :)

kiddes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 19:58

kiddes schreef:
Ik heb op korte afstand twee binnenbakken ter beschikking,eentje niet de luxe gewone normale zandbodem 20x40 en kossten 5 euro per uur,15 min stappen,de andere manege luxe binnenbak ook erg groot denk wel 20x60 zeer goede bodem kossten 15 euroi per uur dus wel aan de prijs maar 5 min stappen zo ongeveer,maar nou heb ik bij de eerste binnenbak eerder gestaan en gestald en eingelijk niet te betalen is afgesproken :o nadeel met zo;n weer wat als je nu hebt en hij erg fris is is 15 min nog aardig endje stappen hoe doen jullie dat met zo;n weer??hoor het graag..

Misverstand de eerste binnenbak waar ik dus gestald hebt met mijn paard,moet ik dus wel betalen :o kwam ik vandaag te horen,was er even geweest maar het is toch zekers 20a25 min stappen(maar met dit weer natuurlijk lekker :D ) heb een half uurtje gereden dan kost het €2,50 en een uur €5,00 maar moest zeggen dat de bak er slecht bij lag,is altijd zo geweest :+ hij doet er weinig aan,sleept de bak nauwelijks,en erg stoffig vaak...maar in de winterperiode ga ik zekers de maandkaart nemen van 5 min stappen9in de winter eens te doen ;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:31

Voor mijn is het ongeveer 10 minuutjes met de auto.

PatsyPatsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:31

bij mij zijn er verschillende binnen- en buitenbakken op 3km ongeveer van de weide vandaan. maar met m'n jonge niet-verkeersmakke ruin heb ik het nog nooit gedaan. Is altijd met de trailer. Of wachten tot het droog weer is dat ik op het afgezette stuk thuis kan rijden ..