nadeel met zo;n weer wat als je nu hebt en hij erg fris is is 15 min nog aardig endje stappen hoe doen jullie dat met zo;n weer??hoor het graag.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nadeel met zo;n weer wat als je nu hebt en hij erg fris is is 15 min nog aardig endje stappen hoe doen jullie dat met zo;n weer??hoor het graag..
Het is erg onlogisch opgeschreven..
Dat is net zoveel als een half uur les bij een gemiddeld iemand..
Gewoon dagelijks doorheen banjeren
heb je 'm meteen goed ingestapt
Sammie schreef:Ik begrijp niet veel uit je verhaalHet is erg onlogisch opgeschreven..
€15 om een bak te huren vind ik belachelijk veel geldDat is net zoveel als een half uur les bij een gemiddeld iemand..
Maar als je met hen heb afgesproken dat je niet hoeft te betalen dan maakt heel je vraag toch niet uit? Dan kun je daar heen?
En aan de wind wennen ze vanzelf welGewoon dagelijks doorheen banjeren
maar ik bedoel eingelijk,het is 15 min stappen,en met dit weer hoe droog overkomen (met waterdichte deken of hoe doen jullie dat?en de afstand hadden jullie dat er voor over hoelang ben jij onderweg?
en ik moet daaroor 3 minuutjes stappen... das beter..First_Unique schreef:woow, 15 euries!!!
ik betaal 20 cent per dag en dan mag ik zoveel rijden als k wilen ik moet daaroor 3 minuutjes stappen... das beter..
nee ik betaalde toen alleen voor het lidmaatschap op het rijterrein zo'n 50 euro per jaar... en nu dan wel wat meer maar ben ook lid van de rijverening dus vandaar.. maar daar hebk t wel mee getroffen, en t is ook egt een héle mooie en redelijke luxe accomodatie!!!
maar een maandkaart daar kost €45
rakni schreef:dan zou ik die maandkaart nemen in de wintermaanden.
omdat het dan ook dichtbij is,als je met slecht weer er doorheen moet kom je al nat aan in de binnenbak
en dat is minder natuurlijk,onze buitenbak op stal is namelijk als het veel geregend heeft niet in te rijden erg nat en zwaar,dus dan zou dit inderdaad wat zijn,om in de wintermaanden toch nog te kunnen rijden
Kun je je paard meteen goed instappen, zodat je met de les kunt beginnen als je aankomt.

Darkness85 schreef:Hoelang zou 3 meter stappen duren ? Want mijn paard staat nl direct naast de ingang van de binnenbak..![]()

kiddes schreef:Ik heb op korte afstand twee binnenbakken ter beschikking,eentje niet de luxe gewone normale zandbodem 20x40 en kossten 5 euro per uur,15 min stappen,de andere manege luxe binnenbak ook erg groot denk wel 20x60 zeer goede bodem kossten 15 euroi per uur dus wel aan de prijs maar 5 min stappen zo ongeveer,maar nou heb ik bij de eerste binnenbak eerder gestaan en gestald en eingelijk niet te betalen is afgesprokennadeel met zo;n weer wat als je nu hebt en hij erg fris is is 15 min nog aardig endje stappen hoe doen jullie dat met zo;n weer??hoor het graag..
kwam ik vandaag te horen,was er even geweest maar het is toch zekers 20a25 min stappen(maar met dit weer natuurlijk lekker
) heb een half uurtje gereden dan kost het €2,50 en een uur €5,00 maar moest zeggen dat de bak er slecht bij lag,is altijd zo geweest
hij doet er weinig aan,sleept de bak nauwelijks,en erg stoffig vaak...maar in de winterperiode ga ik zekers de maandkaart nemen van 5 min stappen9in de winter eens te doen