Ishan is dus een welsh K ruin( heet dat tegenwoordig nwr?) van april 1989. Hij is 1.53 hoog en valkkleurig, lijkt qua kleur op een haflinger. Ik heb hem van een meisje uit pijnacker gekocht in 2003. Zij had hem geloof ik 2,5 jaar daarvoor van een meisje gekocht die in Noord-Holland woonde. Meer weet ik niet. Ik weet wel dat hij voor dat meisje uit Pijnacker nog 2 eigenaressen had, dat begrijp ik uit zijn papieren. Zijn opa is Commodore en als ik het goed heb uit mijn hoofd is zijn vader Kooihuster Folkert. Maar dat zoek ik morgen op. Tlijkt me leuk te weten hoe hij vroeger was en misschien wat foto's van hem te zien toen hij jonger was. Alvast bedank. GroetjesIk heb in zijn papieren gezien dat 1 van zijn vorige eigenaressen Maike Hoenen heet, en ze in de tijd dat Ishan van haar was, in Wijk bij Duurstede woonde. En de eigenaar of eigenaresse waar hij daarvoor van was heet E. Koster en woonde of woont in Lopik.
Zijn vader is idd Kooihuster Folkert en zijn moeder Langhorst Ismael. In zijn papier staat dat zijn kleur vos is.