Als eerste even ik weet niet of dit hier goed staat maar anders hoor ik het wel

Ik heb 2 pony's te koop staan nu heb ik op beide een reactie gehad van iemand uit Finland
deze mensen wilde met een cheque gaan betalen nou prima!
Maar als je zo eens rond kijkt zie je berichtjes langs komen waarin staat dat ze vanuit het buitenland
betalen met een cheque en deze vervolgens niet geldig blijkt te zijn.
Zo'n berichtje ben ik dus ook tegen gekomen alleen was de cheque toen al onderweg zodra ik deze binnen had
zijn wij gelijk naar de bank gegaan om te kijken of deze geldig was ik kreeg maar niets op mijn bank dus
gingen wij ervanuit dat hij niet geldig was en ja hoor na een aantal werkdagen kregen wij bericht hij is niet geldig..
Ze spelen het erg slim, maar hebben het uiteindelijk over een huisdierenagent die ze wel komt halen deze
moet de verkoper dan vervolgens een bedrag van vervoer betalen in de geval was dat €5000,-!
Ze betalen ook meer dan dat je ervoor vraagt, nouja uiteindelijk krijg je natuurlijk helemaal niets en moet
je maar afwachten wat er met je pony/paard gebeurt..
wij moeten hiermee ook naar de politie en plaats het ook maar even hier als waarschuwing..!!
Geen idee of ik de namen hier mag plaatsen mocht je ook zoiets hebben kan ik namen doorgeven heb er 4/5 geloof ik.
Groeten thamara