ruiterbewijs omgeving amersfoort?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

poldermuts

ruiterbewijs omgeving amersfoort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 22:54

hallo

ik woon in amersfoort-vathorst en ik wil graag mijn ruiterbewijs halen omdat
ik van de zomer graag buitenritten wil begeleiden op ameland

weet iemand misschien of dit mogelijk is in de buurt van amersfoort??

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:22

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:03

Stelt het bedrijf waar je dat wil gaan doen dan die eis?
Het ruiterbewijs geeft je geen enkel recht of wat ook. Zodra het bedrijf die eis dus niet stelt, is het flauwekul om het te halen. Check dat eventueel, voordat je er een zinloze berg geld en tijd tegenaan gooit.

poldermuts

Re: ruiterbewijs omgeving amersfoort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 13:11

het is geen eis van het bedrijf maar wel een pre. want zodra jij je ruiterbewijs hebt ben je verzekerd tijdens het buitenrijden en hoeft dat bedrijf geen extra verzekering af te sluiten. en gezien ik met mijn paard ook veel buiten rij kan het zeker geen kwaad om hem te hebben

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:40

poldermuts schreef:
het is geen eis van het bedrijf maar wel een pre. want zodra jij je ruiterbewijs hebt ben je verzekerd tijdens het buitenrijden en hoeft dat bedrijf geen extra verzekering af te sluiten. en gezien ik met mijn paard ook veel buiten rij kan het zeker geen kwaad om hem te hebben

Gel*l, je bent alleen verzekerd tegen schade indien die ECHT NIET te verhalen valt. Als dat bedrijf dus schade wil verhalen op het ruiterbewijs maken ze dus geen schijn van kans! en als dat bedrijf geen extra verzekering wenst af te sluiten voor z'n personeel, dan zou ik daar niet eens willen werken!!
Dit riekt op z'n minst naar uitbuiterij, ik ging als de wiedeweerga een andere baas zoeken!! PB LDRD eens, die kan je haarfijn uitleggen dat dit rammelt als een slecht gesmeerde fietsketting!