cavallo chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RosaJennifer

cavallo chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:41

Wie heeft er ervaring met de Cavallo Hoppiboot soft?
Zoja kunnen jullie me dan vertellen over hoe ze zitten en hoe ze vallen? Hoe de kwaliteit is?
plaatje:
Afbeelding

Of hebben jullie misschien nog andere suggesties voor goede caps? Zoja wil je dan iets vertellen erover? Zoals prijs, materiaal etc?
Want m'n oude caps hebben hun beste tijd wel gehad en ik wil iets wat lang meegaat

alvast bedankt :D

knockout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:45

Heb geen ervaring met de cavallo, maar wat ik een echte aanrader vind zijn de leren chaps van Kavalkade. Zijn er in een zeer ruim maten systeem. Hebben een mooie boog en zitten echt heel fijn.
Ook is het een hele goede kwaliteit, heb toevallig zaterdag bij die van mij de rits kapot getrokken, maar na een jaar of vijf hebben ze ook geen schuld meer. Terwijl ik ze heel regelmatig voor meerdere paarden per dag gebruikte.
Ze kostten toen 85 euro ongeveer, maar dit is dus wel vijf jaar geleden. Hoe duur ze nu zijn weet ik niet, maar ga dus ook weer een paar van deze halen.
Succes met uitzoeken

xx_Irisje

Re: cavallo chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:47

Ik vind die van Kalvakade niet mooi..

Maar heb wel een paar bruine cavallo's, vallen mooi, zitten heerlijk en is echt mooi leer. Hierna komen er weer een paar. Rij er meerdere paarden per dag mee.

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:47

Mijn zusje heeft ze. Voor haar zijn ze wel speciaal op maat gemaakt. Ik heb ze ook wel aan gehad, maar ik vind ze te slap. Ik heb zelf hardere van Imperial riding. Die zijn ook iets goedkoper. Volgens mij is mijn zusje er wel tevreden over.

RosaJennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:49

mariska_emke schreef:
Mijn zusje heeft ze. Voor haar zijn ze wel speciaal op maat gemaakt. Ik heb ze ook wel aan gehad, maar ik vind ze te slap. Ik heb zelf hardere van Imperial riding. Die zijn ook iets goedkoper. Volgens mij is mijn zusje er wel tevreden over.

hoe bedoel je te slap? het materiaal? of zakken ze af ofzo?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:51

Het leer is zacht, maar niet slap echt goed leer vind ik. heb ook IR gehad, best fijn maar mn cavallo's winnen..

RosaJennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:53

xx_Irisje schreef:
Het leer is zacht, maar niet slap echt goed leer vind ik. heb ook IR gehad, best fijn maar mn cavallo's winnen..

okee, dus jij bent er erg positief over
maar wordt het leer heel erg veel slapper na een lange tijd?
want dit had ik wel met mijn oude caps

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:54

Ze zakken in, dit is normaal maar meer als inzakken doen ze niet. Verder slijt de binnenkant wel op de duur maar goed ik rij er als snel 5 op een dag mee dus dan mag dat ook wel.
Ik ben echt cavallo fan :D

In mn onderschrift staat wel een link dat ik ze draag.

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:56

Ze zijn wel ingezakt bij haar. Met slap bedoel ik erg soepel, maar ik ben mijn hardere IR gewend, dus ik denk dat het daar aan ligt. Mijn zusje vindt ze wel erg lekker.

RosaJennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 23:00

Okee, ja dat is gewoon normaal. haha ja ik rijd er maar 1, dus slijten zal bij mij wel wat minder snel gaan
Ik vind dat ze heel mooi vallen bij jou
Ik denk dat ik ze morgen ga bestellen want ik vind ze echt super mooi en als iedereen er zo positief over is (heb al meerdere mensen gevraagd) geloof ik wel dat ze goed zijn

dank voor je hulp :D