inlegvel medische behandeling paspoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

romeorowan

inlegvel medische behandeling paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 22:15

Wie kan mij vertellen hoe het met het inlegvel zit wat in de oudere paspoorten moet komen.
Ik heb nl. in de oudere paspoorten, uitgegeven november 2003, wel pagina's: medische behandeling, maar die zitten op pagina 20 tot en met 23.
In de nieuwe paspoorten waar volgens de regels geen inlegvel voor hoeft te worden aangevraagd zit het onderwerp: medische behandeling op pagina 27 tot en met 33.

Volgens een mail die ik heb ontvangen zou het paspoort in orde zijn als de medische behandeling op pagina 27 tot en met 33 staat.

Deze paspoorten zijn uitgegeven door de NQHA.
Natuurlijk kan ik contact met hun opnemen, maar ik dacht: ik vraag het eerst eens op bokt.

annastasia

Re: inlegvel medische behandeling paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:25

Ik meende ook dat ik t\m pagina 33 moest hebben. Dus heb een inlegvel besteld bij het New forest pony stamboek, blijkt mijn pony (2001) dezelfde vellen ook al in haar paspoort te hebben.
Lijkt mij dat een stamboek wel weet vanaf welk jaar ze daar mee zijn begonnen..........niet dus.
Voor m'n paard moet ik d'r paspoort ook nog opsturen, zij is van 1999 en heeft dat vel niet.

Het gaat dus echt om deel A,B,C en D, die moeten in het paspoort zitten

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 00:49