ik ben dus op zoek naar mijn vorige pony Gino.
Gino is een Haflinger ruin van nu ongeveer 5 jaar (uit 2004)
Hij is officieel gemeten, staat in zijn paardenpasspoort dat ie 1.44 (D pony) meet!
De kleur was Zweetvos, er staat in dat zijn 1e thuis 'Jong Rijsenburg' was dacht ik.
Gino heeft een kolletje op zn hoofdje, een soort vlekjes op zn kont (valt pas op als je er erg op let)
Gino's ouders waren onbekend & is op 28-02-09 bij mij weggegaan naar een handelstal van Eddy Boonzaaijer.
Het karakter van Gino is lief, maar pittig als je hem niet de baas was!
Gino heeft bijna 10 maanden van mij mogen zijn, maar door omstandigheden verkocht naar een handelaar uit Lunteren. Die heeft hem ( zei hij ) door verkocht naar België. waar die helaas doorgehandeld werd, naar evetuele pretparken (zou kunnen, hoeft niet)
ik hoop dat jullie wat weten, alle kleine beetjes helpen.
ik mis hem en een reactie hoe het met hem gaat is al voldoende!
hoe het met hem gaat is al voldoende, hoewel ik graag foto's zou willen uitwisselen en informatie over hem.
Maar dat alles, komen we vast en zeker wel uit, nogmaals heb je deze pony in je bezit? ooit gezien? Misschien ergens ook maar een beetje op leek ? Reageer of PB graag!
P.s. Gino had een Oranje halstertje om met zijn naam erop geschreven, kan zijn dat ie die nog heeft?
De rechter is Ginotje

Ik vergeet je nooit meer (L)

Hier te zien, zijn oranje halster & lieve hoofdje!
http://i40.tinypic.com/ivl7qs.jpg
Ik hoop dat ie gevonden word!

[Edit] Tekst i.o.m TS aangepast (Tanja)

) En Ik heb Gino Hier, of op 1 van die maneges nooit gezien. Maar misschien is hij ooit terecht gekomen in MDH(Meerdaalhof) Je weet maar nooit het is een zeer grote en bekende manege. Maar eigenlijk betwijfel ik dat!:S Maar Ik zal zeker eens informeren bij: Vrienden, Familie, Mensen vanop de manege,...