Ik zit met een klein probleempje wat tot nu toe nog geen gevaarlijke situaties heeft opgeleverd, maar dat zou wel zo kunnen gebeuren.
Ik lease namelijk een hele lieve, maar nogal ondeugende pony
Het geval is dat hij meerdere keren aan mij is ontsnapt en alleen over het erf stuitert.Het begon vorig jaar in de zomer, hij liep altijd braaf naast me, totdat ik hem een keer uit het weiland haalde (voordat we op het erf komen moeten we dan eerst door de longeerbak) en halverwege die bak, komt ie omhoog, draait om en rent terug naar het weiland...
De keer erna was het andersom.. ik haalde hem uit het weiland en een ander meisje neemt een ander paard mee. Zij ging alvast vooruit, ik moest het stroomdraad nog ff vastmaken.. ineens springt sultan half over me heen om achter zijn maatje aan te rennen.. daar lag ik dan..
Hij heeft er ook nogal een hekel aan om alleen in de longeerbak te staan, dus heb ik ook al een paar keer gehad dat ie bijna in die bak stond, maar dan *zoefff* omkeerde om vervolgens het erf op te rennen

Lijkt me een gebrek aan respect..
maarrrr wat doe ik hieraan?
Alvast bedankt
:D
Succes ermee.
Hij heeft ook niet een denderende opvoeding gehad vroeger geloof ik, dus denk dat hij het een beetje als een spelletje ziet!