Almelose ruiterdagen; onduidelijk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meabe

Almelose ruiterdagen; onduidelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 16:46

Ik ben vandaag dan toch eidenlijk achter de computer gekropen om me op te geven
voor de Almelose ruiterdagen! helaas vind ik het allemaal nogal moeilijk (mijn ouders ook)

Dit is ook het 1e jaar dat we gaan en vind het allemaal wat moeilijk uitgelegt wat
je precies moet doen! zouden jullie me kunnen uitleggen hoe alles nou werkt en gaat en betekent??? :o

nog een vraag:
- Hoe zit dat met de finale’s op in het weekend en kun je op deze dag ook gewoon in andere klasses starten?
moet je van te voren je opgeven voor die proef op bijv. zaterdag en dan hoor je later of je dan nog finale mag rijden of naja ik snap er allemaal niet zoveel van :?:
en hoe zit 't met parkeren etc. moet je dit ook regelen of alleen als je blijft overnachten?
Laatst bijgewerkt door meabe op 23-03-09 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Re: Almelose ruiterdagen; onduidelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:48

het is eigenlijk heel simpel. in elke klasse kan je een aantal proeven starten.
in het vraagprogramma staan de rubrieknummers die bij die klasse en proeven horen.
van de proeven waar je aan mee wilt doen schrijf je de rubrieknummers op het inschrijfformulier wat je kan downloaden op de site.

als er op zaterdag een finale in jouw klasse is kan je op die dag gewoon nog een proef starten

meabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 16:19

en hoe zit 't met parkeren etc. moet je dit ook regelen of alleen als je blijft overnachten? (parkeerplaats dus )

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:28

parkeren doe je gewoon op het grasveld of op het parkeerterrein :j
is allemaal heel breed opgezet daar, en hoef je verder niets voor te regelen :)

meabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 21:32

dankjulliewel voor de antwoorden tot nu toe

ik had wat vraagjes over 't inschrijfformulier:
1- Huur van stalhuurformulier __van__ (invullen 1 van 1 of 1 van 2 of 2 van 2 enz.) wat bedoelen ze hier mee?
2- Inschrijfgelden en stalgelden PAARDEN overmaken op RABO Almelo rek.nr. 38.13.75.870
Onder vermelding van naam vereniging of stal en naam contactpersoon
is naam contactpersoon, jezelf gewoon of ouder?
3- Huurgeld van stalhuurformulier: In te vullen door de organisatie: 06………….. 2. (hier moet dan de prijs van 't stalhuurformulier komen te staan maar moet je dit nou zelf invullen of niet, snap niet wat de organisatie invuld, omdat er ook 06... achter staat? :?

en nog over de finale; je moet dus 3 rubrieken rijden, dan maak je kans om op zaterdag (L1 en B) of op zondag (M1 etc.) een proef te rijden voor de finale? dit weet je niet van te voren dus dit wordt bekend gemaakt wie dit zijn of moet je je melden op 't secretariaat?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 01:50

jups, is immers pas als je je proeven gereden hebt dat men weet WIE er in de finale gaan rijden.
dus dat zul je die dag zelf wel horen hoe en wat en waar je je moet melden mocht je finale rijden.
stalhuur etc weet ik helaas verder niets van, woon dichtbij Almelo, dus rij er gewoon altijd heen met de trailer ;)

meabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 14:23

oké dankje alvast ;)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:32

1. ik heb gewoon blad 1 van 1 ingevuld, ik denk dat ze dat gedaan hebben voor als meerdere mensen en paarden op 1 naam meegaan.
2. Als je met een pony meedoet moet je het formulier stalhuur formulier voor pony's aanklikken.
3. Dat zie ik niet staan, alleen 06- bij calimiteiten en dat is het nr van degene die ze moeten bellen als er iets met je paard of pony aan de hand is

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:32

Finaleplaats wordt inderdaad bekend gemaakt er hangt dan een lijst bij het secretariaat

meabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 15:01

silly1972 moet je op dat inschrijfformulier onder de inschrijfkosten ook de stalkosten schrijven en het totaal? want daar staat bij mij dus dat dat de organisatie dat invult ??

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:06

je kunt bij de pony's dressuur alleen de finale halen als je op vrijdag 1 en op zaterdag 2 proeven start, de 2 proeven op zondag tellen niet mee maar de finale is wel op zondag dus je moet er vanuit gaan dat je er 3 dagen bent.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:07

ja het is de bedoeling dat je zelf even het totaal optelt, dus voor elke dag dat je er staat zet je een kruisje neer en die hoeveelheid dagen vermenigvuldig je met het bedrag per dag (29,50 geloof ik)
Dus bij bv 6 dagen is het 6x 29,50 = 177 en dat zet je onderaan in het totaal kolommetje