Loopt Pikeur broek met leren zitvlak uit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_Robin

Loopt Pikeur broek met leren zitvlak uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 21:46

Heb de vraag elders gesteld, maar daar komt geen antwoord op. Dus even opnieuw.

Ik rijd altijd met rijbroeken met kunstlederen zitvlak (Pikeur, met zo'n hoge tailleband). Rijden heerlijk. Maar nu wil ik eens een broek met een lagere taille. Ik deed vanmiddag in de winkel een Pikeur Ciara aan. Zat fantastisch. Maar: zonder leren zit. Dezelfde broek is er met leren zit: Pikeur Cindy. Die heb ik ook aangehad, in dezelfde maat. Maar die zat lang zo mooi niet! Nu twijfel ik.

Iemand ervaring met de Cindy? Loopt die broek nog uit/wordt hij nog soepeler? Ik heb van mijn oude Pikeur broeken nl. niet de indruk dat ze soepeler worden, maar ik was ze vrij vaak.

En als ik nou toch voor de Ciara zou gaan, wegens draagcomfort: ben ik na jaren rijden met broeken met leren zitvlak uberhaupt nog wel in staat om terug te gaan naar een broek zonder?

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:48

Heb geen ervaring met "jouw" model Pikeur broek, ik heb zelf wel een Pikeur broek met kunstlederen zitvlak gehad, deze zat de 1e dag redelijk strak, de 2e dag al een stuk minder.
Dus om antwoord te geven op jouw vraag --> ja (voor wat betreft het model dat ik had van Pikeur).

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:49

Ik vind al m'n Pikeur broeken soepel en ze lopen niet uit. Zijn allemaal met leren zivlak en zonder hoge tailleband.