Trektocht Marokko

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Britt1

Trektocht Marokko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 17:30

Hoi,

Zijn er mensen die ervaring hebben met reizen door Marokko en bijv. een 5-daagse trektocht te paard? Ik vertrek binnenkort die kant op en zou graag zo'n 'korte' trektocht willen maken, maar het daar pas regelen, aanegzien alles wat ik via internet vind erg hoog geprijsd is.

Jullie enig idee of ik het op de bonnefooi kan regelen daar etc?

Bedankt vast!

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:12

Ha Britt, ik ken vooral franse internetruitervakantieaanbieders die in Marokko trektochten aanbieden. Via FaceBook kwam ik laatst wel iets tegen. Als je nog steeds zoekende bent wil ik wel opnieuw zoeken.
Meestal zijn trektochten afgestemd op vakantievluchten die 8 dagen in beslag nemen en dus is de trektocht waarbij je in een groep aansluit 6 dagen. Wil je iets anders, zoals jij 5 dagen, betaal je vaak een meerprijs omdat jij dan eerder de groep moet verlaten en een auto met chauffeur gereden moet worden, of omdat je een privetocht maakt zonder groep die de kosten rendabel houden.
Welke prijsklasse vind je redelijk?

Britt1

Re: Trektocht Marokko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 16:47

Bedouin, dank je wel voor je reactie, maar dit is een oud topic en ik ben inmiddels al lang weer terug uit Marokko ;-)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:25

Oh oude topics zijn prima om weer boven te halen.
Waar ben je geweest en hoe vond je het?

Britt1

Re: Trektocht Marokko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 23:45

Daar heb je gelijk in.
Heb toentertijd contact gehad met een lokale stal, maar zij vroegen erg veel geld en ik kon het niet bepaald lekker in mijn reisschema inpassen. Helaas is het dus 'maar' bij een rit van een dag gebleven.