Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het klinkt alsof die roller iets is wat ik zocht, wist niet dat dat bestond. Binnenkort dan maar een keer lekker shoppen en gelijk even naar de H&M

SSDesign schreef:BedanktHet klinkt alsof die roller iets is wat ik zocht, wist niet dat dat bestond. Binnenkort dan maar een keer lekker shoppen en gelijk even naar de H&M
![]()
Een joggingbroek kan inderdaad ook, alleen dat vind ik toch weer best lastig![]()
pingpongbal schreef:SSDesign schreef:BedanktHet klinkt alsof die roller iets is wat ik zocht, wist niet dat dat bestond. Binnenkort dan maar een keer lekker shoppen en gelijk even naar de H&M
![]()
Een joggingbroek kan inderdaad ook, alleen dat vind ik toch weer best lastig![]()
Ik zou een regenbroek erover aan trekken, volgens mij blijft ht daar niet zo aan plakken?
en daar kun je het makkelijker van af krijgen
Daar houd ik niet echt van.
femmiel schreef:heb ik ook last van m'n moeder vind het hartstikken vies.
maar ik doe gewoon m'n broek uit en andere aan en dan buiten hangen,zo'n roller heb ik ook thuis werkt wel maar de haren krijg je nooit 100% weg.
Veel succes
Nou dat lijkt me niet dat dat helpt, want ik stop mijn broek regelmatig in de wasmachine en dan wordt hij ook nat en droogt hij op
En ik heb weinig zin om met een natte broek rond te lopen eigenlijk. sunrice schreef:Kan je niet gewoon als je thuis komt zelf meteen je broek in de wasmachine doen als je het grootste deel van de haren weg hebt?
Dan hoeft je moeder ook niet in aanraking te komen met de haren.
En dat is het probleem.
Devenyy schreef:Een kledingroller of inderdaad je handen wat nat maken en dan over je broek wrijven.
Kun je op stal misschien jezelf ergens omkleden? Anders doe je gewoon een andere broek aan als je naar huis gaat en stop je je rijbroek in een plastic tas
!