Hoi Willemijn! Ik ben vorig jaar met een vriendin van me gaan kijken bij de Trapper Ranch. De accomodatie zag er verzorgd uit, hoewel daar geen boxen waren voor vakantiegasten. Hier kom ik later wel op terug. De eigenaar heeft ons zijn eigen paarden laten zien, die ook verhuurd worden voor ritten. Zagen er stuk voor stuk goed uit. Bij de accomodatie is ook een grote bak waarin lessen 'koeien vangen' gegeven worden. Ook werden ons de koeien (250!) getoond en ons uitgelegd hoe alles in zn werk gaat. Leek ons zeer interessant en leuk om een keer te doen met de paarden! Dan het verblijf van de vakantiegasten. In Diever op een camping zijn blokhutten aanwezig en daarachter 2 stalletjes met een kleine paddock. 500 meter verderop is een land waar de paarden kunnen grazen. Vanuit deze plaats loop je zo het Drents Friese woud in. Als je de lessen gaat volgen, moet je eerst naar de Trapper Ranch toe, wat met de auto ongeveer 30 minuten rijden is. Volgens mij is de eigenaar bereid om de paarden dan met zijn trailer op te halen. Helaas is onze vakantie wegens ziek en zeer van de paarden niet door gegaan, anders hadden we zeker een hele leuke vakantie gehad, we hadden er in ieder geval veel zin in! De eigenaar is overgens een hele aardig mijnheer. Ik kan je dan ook echt aanraden om een keer met hem af te spreken zodat hij jullie de accomodatie kan laten zien.