Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

brigitta1987 schreef:@montiehorse: Ik ben bang dat laten maken wel erg duur wordt, ik doe het misschien wel als er geen andere opties zijn maar het is niet mijn eerste keuze
@soroanda: Veel vragen hoor, bereid je voor
Wat voor cap heb jij dan als ik het vragen mag? Waar hebben ze het schuimrubber tussen geschoven, tussen de voering en de buitenkant, of zit het er los in? Bij welke ruitersportwinkel heb je dat laten doen? Ik heb het hier en daar wel gevraagd, maar geen enkele ruitersportwinkel gaf de optie om dat eens te proberen. Maar als het makkelijk kan dan probeer ik het zelf wel

Vroeger had ik volgensmij altijd caps van wembly? en horka, want die hadden namelijk ook voor ovale hoofden modellen. Ik vroeg een jaartje geleden bij divoza of ze die caps nog verkopen, (ovale modellen) maar omdat de ovale hoofden steeds zeldzamer worden, maken vrijwel alle merken caps gewoon standaard unisex modellen
Dus het verbaasd me dat jullie hier met modellen voor ovale hoofden komen, maargoed, ikke blij!
Heb uiteindelijk de zwarte harry's horse cap gekocht (degene die iedereen heeft) maar drukt op mijn voorhoofd en zijkanten ruimte over. Maat groter kiepert ie op mijn neus
Daar gaat je veiligheid, bij gebrek aan beter.. naja, sorry hoor... te gek voor woorden!
misschien moeten we met z'n alle de mooiste onopvallendste cap uitkiezen op internet en bestellen we ze allemaal bij een winkel online of ff passen in de winkel 
waldoalpha schreef:het hork topline model is indd gemaakt voor smalle hoofden. een erg fijne en mooie cap. Ik verkoop hem zelf heel veel. en hij is ook nog eens betaalbaar. de topline cap kost 59.95
ShadowFax schreef:Wat fijn dat er meer mensen met dit probleem zijn![]()
brigitta1987 schreef:ShadowFax schreef:Wat fijn dat er meer mensen met dit probleem zijn![]()
Dat vind ik ook!
Ik heb net mail gekregen van Troxel, zij zeggen dat de Legacy Gold, Sierra, Cheyenne en de Reliance het meest ovaal zijn. Ook zij geven het advies om de cap eventueel op te vullen met schuimrubber. Dat is voor mij toch een indicatie dat de ovalere modellen van hen toch voor veel mensen niet ovaal genoeg zijn...