Weet niet of hier al een topic over is, maar zou graag willen weten waar je je kan opgeven voor het koninginnendag concours bij almerezand. Is meestal eind april, maar staat nog niet op de startlijsten, hoorde van iemand dat je op een site moest opgeven
Helaas,.... hij gaat niet door dit jaar! ik heb vorig jaar ook meegedaan en vond het een super concours, maar vanwege de slechte bodem doen ze het niet meer op het strand..
ja, volgens mij doen ze het nu daar op de manege, maar das natuurlijk niet zo leuk. Ik ga daar ook niet heen, vond het juist op het strand zo super vorig jaar! Erg jammer hoor..
anydale
Geplaatst: 17-03-09 22:20
Ja het is dit jaar op Any Dale zelf, ze zijn druk bezig met een mooie springweide aan te leggen etc etc. Ik ga wel gewoon, vond de bodem op het strand echt bagger vorig jaar!
ik vond het wel meevallen, ik heb niet gespongen, alleen dressuur. Tuurlijk, de bodem was niet helemaal vlak en niet optimaal, maar was best te doen vond ik dan...ik ging juist voor het strand, dus ga dan ook niet op de rijverening zelf starten..
Ja, ik heb het over het springen. De bodem was gewoon op sommige plekken te zwaar!
Dressuur heb ik vorig jaar niet gedaan maar het jaar ervoor wel. Toen hadden we een te klein stukje om los te rijden en dat ging ook hobbel de bobbel
Ik zit nog te twijfelen of ik dit jaar ga.
anydale
Geplaatst: 19-03-09 09:48
Ik vond de dressuurbanen ook niks! Dat waren dan de Z banen, ik weet niet hoe die andere banen erbij lagen! Maargoed, ik ga wel gewoon, is ook mn oude manege dus wel gezellig! En het wordt mn debuut haha!
ik heb het over de B banen en vond die dus wel meevallen, maar goed ik sprak anderen van de B, die vonden de banen wel slecht. Het is maar een beetje wat je maatstaven zijn ook. Ik vind het zelf altijd vervelender als je ergens komt waar het super mul en zwaar is. Maar goed, begrijp de vereniging wel hoor, maar jammer vind ik het wel!
anydale
Geplaatst: 19-03-09 12:01
De B banen heb ik idd niet gezien Maar het springen was ook echt erg haha, mijn paard ploegde er wel doorheen, maar soms moest je ook opeens bukken voor een boom en dat soort dingen haha. Ik was ook de enige die foutloos was, hoefde niet eens barage te rijden Ze zijn wel druk bezig bij Any dale met de voorbereidingen!
Aangezien de wedstrijd nog lang niet is, nog even een slotje. TEgen de tijd dat dit topic aan de 4 weken termijn voldoet kan er een topic op WD K worden geopend.