Ik zou bijv. heel graa met dit jasje rijden..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daar ben ik dus ook bang voor, maar dat weerhoudt mij niet om lekker in wat ik mooi vind te starten
Pebblesther schreef:Goeie vraag......
Ik denk dat sommige juryleden (onbewust) een iets lager cijfer zullen geven bij de verzorging als ze de kleur van de outfit niet aanstaan.
Maar over het algemeen mag dit niet zo zijn.
) CharleyT schreef:Pebblesther schreef:Goeie vraag......
Ik denk dat sommige juryleden (onbewust) een iets lager cijfer zullen geven bij de verzorging als ze de kleur van de outfit niet aanstaan.
Maar over het algemeen mag dit niet zo zijn.
Jawel, daar gaan we weer! Ik heb het elders opBokt al aangegeven, er is weer een nieuw excuusverhaal geboren met het vrijgeven van de kleding kleur.
Het zal me worst wezen waar je in start, als het maar binnen de regels valt.
Toch wordt er nu al weer gesuggereerd( zie hier boven) dat de kleur van je outfit van invloed kan zijn op je punten.
Dus aan het rijtje smoezen kun je toevoegen: de jury vond mijn outfit niet mooi.
Fitzroy schreef:En zelfs al vindt de jury je outfit niet mooi, dan zal je dat hooguit 1 punt in de verzorging schelen.
Gewoon goed rijden, dan doet de verzorging helemaal niet terzake. (en gauw het M in)
Billy schreef:Ok, maar als je iemand hebt die start in een grijze krijtstreep of je hebt iemand die start in zuurstokroze, en ze rijden gelijkwaardig....
DAn denk ik toch dat je de neiging hebt om de outfit de doorslag te laten geven
Jester_LeX schreef:Ik persoonlijk vind dat het bij zwart moet blijven, als ik jury zou zijn en iemand in een knalroze jasje zie rijden dan krijgt die een minder punt als iemand met een redelijke kleur jasje.
Jester_LeX schreef:Ik persoonlijk vind dat het bij zwart moet blijven, als ik jury zou zijn en iemand in een knalroze jasje zie rijden dan krijgt die een minder punt als iemand met een redelijke kleur jasje.