lange bosrit in spaarnwoude

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loveRoes

lange bosrit in spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 19:10

ik rij nu af en toe in het bos bij spaarnwoude een uurtje.
het lijkt me leuk om in de zomer af en toe een wat langere rit te maken..
maar ik heb geen idee of dat wel kan in spaarnwoude.
weet een van jullie dat misschien? zo ja hoe??

alvast bedankt!

labyrinth

Re: lange bosrit in spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:17

Hmm, Spaarnwoude is niet zo gigantisch groot, je zult dus best vaak hetzelfde tegenkomen. Je zou (als je daar kan komen) het Amsterdamse bos kunnen proberen, of juist meer de voorduinen in, west van driehuis dat is ook erg leuk en mooi en dan kan je zelfs doorrijden naar de gewone duinen en het strand! maar spaarnwoude is nou eenmaal niet zo gigantisch. Ik heb er zelf ook een paar keer gereden, maar het waren allemaal 1,5 uur ritten

BFG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 12:01

Ik heb toen ik met mijn vorige paard bij manege schoteroog stond een door hun georganiseerde buitenrit gedaan en we waren wel 5 uur onderweg! Ik heb geen flauw idee waar we allemaal geweest zijn, maar we zijn de hele dag op pad geweest. Paarden vonden het heerlijk, en ik kon na afstappen bijna niet meer lopen. ;)

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:31

Serieus? toen ik daar reed ben ik nooit met die ritten mee geweest, nou ja blijkbaar kan het dus wel, maar toch raad ik de duinen aan xD

kim91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:00

Ik heb vaak in spaarnwoude geweest, maar in 1 uurtje had ik het wel weer gezien. En ik vind de mountainbikers erg gevaarlijk.