Brabantse Wal: waar moet ik zijn?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MirjamN

Brabantse Wal: waar moet ik zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 12:37

Ik wil graag met mijn paard over de Brabantse Wal rijden en het liefst op het hoogste/steilste punt. We zijn pas daar wezen rijden, maar konden niet het goede punt vinden. Op internet gezocht en het schijnt in de buurt van Woensdrecht te zijn. Maar waar precies? Wie kan me helpen?

Hoogerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:03

Het stijlste punt is inderdaad vlakbij Woensdrecht, in Calfven (in Woensdrecht zelf is het ook vrij stijl, maar bestraat).
Maar het zijn niet echt stukken waar je overheen kunt rijden of tochten kunt maken.
Als je in deze omgeving wilt rijden, ligt er bij Calfven nog een mooi bos, en daar vanuit kun je doorrijden tot aan de Kalmthoutse heide.

MirjamN

Re: Brabantse Wal: waar moet ik zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:57

Hoi hoogerheide, ik kan dus niet bergop en bergaf trainen met mijn paard over de Brabantse Wal, begrijp ik dat goed?

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:35

MirjamN schreef:
Hoi hoogerheide, ik kan dus niet bergop en bergaf trainen met mijn paard over de Brabantse Wal, begrijp ik dat goed?

Niet echt....
Brabantse wal klinkt alsof het een enorm hoog iets is ,maar valt reuze mee is op sommige stukken zelfs maar een glooiing en zou zo niet weten waar je kan trainen.
Nou ja ....eigenlijk wel maar dat is privé gebied en je moet de weg weten om erin te komen....ik woon er op en het is achter mijn tuin :D
Maar om heuvels te trainen kun je ook het Grenspark in Ossendrecht richting Putte pakken...mooie omgeving om te rijden.

MirjamN

Re: Brabantse Wal: waar moet ik zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 15:00

Hoi Cars, het klinkt of je op een superplek woont! Maar daar trainen is voor een buitenstaander geen optie, begrijp ik? Jammer hoor...

Kun je me wat preciezer uitleggen waar dat grenspark is? Ik wil er graag een keer gaan rijden! alvast bedankt!