Anky Elegance

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anniicka_x

Anky Elegance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 14:45

Hallo Bokkers,

Vorige week heb ik de Anky Elegance besteld maar nu was ik heel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met deze laarzen..

Groetjes Annicka

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:58

Zinn en roosbananas hebben ze. Dus vraag het ze zou ik zeggen ;).

Anniicka_x

Re: Anky Elegance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 16:44

oke dank je!

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:17

Geweldige rijlaars. Zelf heb ik lange benen en hele dunne kuitjes. Met een normale rijlaars schoot mijn voet/enkel steeds door. Met het Anky model met rits is dit verledentijd. Ik ben er echt super tevrede mee. Ik heb m bij Huet rijlaarzen laten aanmeten.

Anniicka_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 13:01

ja ik heb ook hele lange benen en vond het gewoon een mooie dressuurlaars.. vooral om de rits!

klopt het ook dat ze minder zakken dan andere leren laarzen.. ik heb gehoord dat dat komt omdat de rits voor zit maar of dat waar is?

OnlyEyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:38

Ik heb ze zelf ook en ik vind het een suoerlaars! Ze behouden erg lang hun vorm en zakken minder snel. Ze blijven ook erg soepel.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:13

MargrietJonk schreef:
Geweldige rijlaars. Zelf heb ik lange benen en hele dunne kuitjes. Met een normale rijlaars schoot mijn voet/enkel steeds door. Met het Anky model met rits is dit verledentijd. Ik ben er echt super tevrede mee. Ik heb m bij Huet rijlaarzen laten aanmeten.

je klinkt net alsof je reclame maakt voor die laarzen :+

viel me gewoon even op

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:32

Ik heb hem ook, alleen dan de allure uitvoering. De pasvorm is hetzelfde, en die vind ik echt meer dan geweldig. Ik paste in bijna geen andere laarzen door mijn dunne enkeltjes, maar deze laarzen blijven perfect zitten. Ik heb ze op maat laten maken en dan ook nog 1cm extra bij de boog erop laten zetten.