vliegen en paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LeOnIe_me

vliegen en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 15:28

Hoi,,

ik wil volgend jaar graag stage lopen bij een luchtvaartmaatschappij (o.i.d.) ik doe de opleiding paardenhouderij/sport en wil dan ook graag bijv. stage lopen bij klm cargo en dan het paardentransport.
heeft iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat en waar ik meer informatie kan vinden??¿

groetjes leonie

cissy

Re: vliegen en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:54

KLM zelf bellen? misschien hebben ze wel helemaal geen stage plaatsen, toch wel handig om dat eerst te weten voordat je jezelf blij maakt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:16

Wil je ook echt meevliegen dan?? Want meestal vliegt er niemand van de KLM mee, maar zijn de grooms van de verzender/ontvanger(eigenaar) van de paarden erbij.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:31

DubbelDun: klopt niet.

Ik ben meerdere keren meegevlogen en er is op KLM vluchten altijd 1 medewerker van het KLM Animal Hotel bij. Die zijn er namelijk ook voor opgeleid om in geval van calamiteiten medicatie toe te dienen e.d. Daarnaast vliegen er grooms mee, en dat kunnen idd gewoon eigenaren oid zijn.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:39

OK Dank voor de aanvulling, dat wist ik niet :)

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 15:27

Concorde schreef:
DubbelDun: klopt niet.

Ik ben meerdere keren meegevlogen en er is op KLM vluchten altijd 1 medewerker van het KLM Animal Hotel bij. Die zijn er namelijk ook voor opgeleid om in geval van calamiteiten medicatie toe te dienen e.d. Daarnaast vliegen er grooms mee, en dat kunnen idd gewoon eigenaren oid zijn.

die richting ben ik inderdaad ook aan het zoeken.. weet je hoe je daar tussen kan komen?¿

Dionnevdkaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:54

die richting ben ik inderdaad ook aan het zoeken.. weet je hoe je daar tussen kan komen?¿[/quote]

Mischien weet Alberto Stegeman wel wat voor je te regelen :D