Af en toe doen we tijdens de les schriktraining. Dit vinden we beide erg leuk. Alleen ons parcours-je is nog erg beperkt. We hebben nu een boog met rood-wit lint, een oranje zeil en een paraplu. Hier kan ik dus niet echt een parcoursje mee maken. En ik zou graag een heel parcours door de bak maken, met allerlei leuke, ´enge´ dingen.
Daarom ben ik op zoek naar leuke ideeèn voor een groter parcours te kunnen maken. Alle tips zijn welkom. (Eventueel is het welkom als je erbij schrijft van welk materiaal je dat het beste maakt).
Alvast bedankt.
BlueStar
Geplaatst: 08-03-09 21:59
een kleedje op de vloer (is anders dan plastic) een hindernis behangen met iets, waar je langs, tussendoor kan. Lawaai dingen ( als je hulp heb emmer met bouten schudden) Licht dingen ( een disco licht) fietsbanden ophangen (zonder wiel ) of 2 a 3 neerleggen en er doorstappen partytent er onderdoor hoge parasol, kan je alles aanhangen helpers aan tafel laten zitten met lawaai dingen, potten, pannen, deksels, blik enz.
nu ff uitverzonnen
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 22:02
Dank je.
BlueStar
Geplaatst: 08-03-09 22:04
Graag gedaan, als ik doordenk komt er meer omhoog hoor, plastic tassen en zakken zijn ook overal voor te gebruiken, denk creatief dan kom je er wel, en natuurlijk met alle hulp van hier een zomer iets is ook leuk om een waterstraal te gebruiken.
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 22:05
Ja, ik heb wel wat ideetjes, maar inbreng van andere is altijd handig
grote balonnen zoeken en overal aan ophangen, grote fitnessbal om mee te voetballen, pilonnen neerzetten en daar tussendoor manouvreren. balonnen op pilonnen vastzetten en dan ertussendoor. ehhmmmm......
Bijke
Geplaatst: 08-03-09 22:40
Ballonnen aan een hindernis, vlaggen van stukken stof (parachutestof is handig ), pionnen met vlagjes op stok in die je eruit kan halen vanop de rug van je paard en in een andere pion terug kan stoppen, voetballende mensen?,...
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 08:43
Balonnen vind ik een leuk idee Die ga ik zeker onthouden.
Grobegni
Geplaatst: 09-03-09 11:57
Feestvlaggetjes, die klapperen lekker in de wind! Bij Perry sport kan je grote fitnesballen kopen, zijn maar 12 euro. Bladblazers, grasmaaiers, paard inpakken in zeil.
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 11:59
Bedankt.
Vjestagirl
Geplaatst: 09-03-09 12:00
Houten vlonder waar je overheen moet lopen (is hoger, klinkt eng) Deken die je over de rug of over het hoofd heen kan leggen