wie wil er mee trektocht maken over de veluwe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

delfa

wie wil er mee trektocht maken over de veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 18:54

ik en mijn vriendin (we zijn 13 en 14) willen dolgraag, liefst in de meivakantie een trektocht gaan maken oid.

maarja.. het moet niet al te duur zijn(heb me al ingeschreven voor een ruiterkamp van de zomer en als ik nog iets wil in mei moet ik het zelf betalen, vandaar)

en dan hebben we nog ouders die het niet een goed idee vinden om twee meiden er alleen op uit te sturen. maar dat mag wel als er nog een paar mensen van 18+ meegaan of evt. 16+

dus wie o wie? wel met eigen paard dan hè!
en we willen dus graag over de veluwe..

delfa

Re: wie wil er mee trektocht maken over de veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 20:40

iemand!?

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 09:30

delfa schreef:
ik en mijn vriendin (we zijn 13 en 14) willen dolgraag, liefst in de meivakantie een trektocht gaan maken oid.

maarja.. het moet niet al te duur zijn(heb me al ingeschreven voor een ruiterkamp van de zomer en als ik nog iets wil in mei moet ik het zelf betalen, vandaar)

en dan hebben we nog ouders die het niet een goed idee vinden om twee meiden er alleen op uit te sturen. maar dat mag wel als er nog een paar mensen van 18+ meegaan of evt. 16+

dus wie o wie? wel met eigen paard dan hè!
en we willen dus graag over de veluwe..

als er iemand een trektocht wil maken door de drentsche bossen bijvoorbeeld, er staan heel veel mogelijkheden open.
voorkeur is zeker veluwe maar voor drenthe, onze eigen provincie hebben we natuurlijk ook een grote liefde!

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:53

Heey,

nog niet veel reacties ;(
maar vergeet dat overijssel ook een mooi landschap heeft :o
ik hoop dat iemand zich aanmeld

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:40

Wij gaan met 3 meiden van de zomer een paar dagen met onze eigen paarden de veluwe over. Wij zijn niet van het corssen etc., maar wel van de gezellige en leuke ritten, maar we stellen de (emotionele) gezondheid van onze paarden voorop. Ik kan even met de anderen overleggen wat zij ervan vinden.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:01

Ik wil best met jullie mee gaan (ben 22).
Mits ik weet wat jullie bedoelingen zijn, dus welk tempo, hoe lang, hoeveel km per dag, soort overnachtingen enz.

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 01:27

Het lijkt me echt geweldig, maar ik rij altijd paarden van anderen, en kan niet zo maar een van die paarden meeslepen naar Drenthe (woon zelf in Noord-holland, en heb de tijd en en geld niet om in de stad een paard te houden). dus als er iemand is met een gigantische stal vol paarden xD, Ik bied me aan!

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:53

Silence schreef:
Ik wil best met jullie mee gaan (ben 22).
Mits ik weet wat jullie bedoelingen zijn, dus welk tempo, hoe lang, hoeveel km per dag, soort overnachtingen enz.

nou, we dachten iets van 4 dagen, kilometers moeten we nog even kijken enzo. maar een tent??
tempo.... nou niet crossen, drafje. soms een galopje. stappen natuurlijk.

anders pb even.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:40

Mochten jullie nog goedkope overnachting zoeken ik heb in Harskamp (Kootwijk) een weide daar kunnen jullie je paarden en je tent opzetten ;) Laat maar weten of jullie geinteressserd zijn