ruiterkamp of reisgenoot 18+ (omg. Amersfoort)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gentle_Joy

ruiterkamp of reisgenoot 18+ (omg. Amersfoort)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 01:33

Ik wil komend jaar graag met mijn eigen paard op vakantie.

Ik zoek een ruiterkamp of een reisgenoot (of beide :D ).
Het lijkt mij het leukst om lekker veel in de bossen te rijden.
Het liefst ergens op de veluwe of twente/overijsel.

nog wat over mezelf: ik ben 21 jaar kom uit Amersfoort en heb een paard van bijna 4

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:41

Ja sorry hoor, maar zo'n inkopper laat ik niet liggen: www.nvvr.info
Wij organiseren precies dat (en nog veel meer). Leuke rijweekenden, instructieweekenden, buitenritten, excursies, nu ja, alles kan bij de NVVR, behalve het rijden van wedstrijden (daar zijn andere organisaties goed in). Er schijnt nog plek te zijn met Pasen en Hemelvaart.
Enne, JIJ bepaalt hoe lang en hoe ver je gaat rijden en er zijn altijd wel mensen die bij je aansluiten of waar jij je bij kunt aansluiten. Er wordt gereden in kleine groepjes die meestal tijdens het, goed verzorgde, ontbijt worden gevormd.

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 12:22

dank je voor je reactie ik ga het even bekijken.
edit: ziet er leuk uit de site en klinkt erg leuk allemaal :D . helaas zoek ik nu echt iets voor de zomer.

ik zie trouwens dat ik vergeten ben erbij te zetten dat ik iets voor de zomervakantie zoek :)

mocht er trouwens iemand mee willen die niet uit omg. amersfoort komt dan is het ook goed natuurlijk :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:15

Die trektocht op de Veluwe?? Organisatie en overnachtingsplekken zijn goed en de omgeving mooi.
Of doe je zoiets liever volledig zelf uit de grond stampen? Join the club, eind juni, begin juli staat een week rijden op het programma. Gewoon, ik, mijn vriendin, ons lesgeefmens en wie verder aan wil haken. Reisomgeving waarschijnlijk Veluwe, maar er ligt nog niks vast en misschien leggen we wel helemaal niks vast, gewoon wegrijden en zien waar we eindigen.......

delfa

Re: ruiterkamp of reisgenoot 18+ (omg. Amersfoort)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:19

ik en mijn vriendin (we zijn 13 en 14) willen dolgraag, liefst in de meivakantie een trektocht gaan maken oid.

maarja.. het moet niet al te duur zijn(heb me al ingeschreven voor een ruiterkamp van de zomer en als ik nog iets wil in mei moet ik het zelf betalen, vandaar)

en dan hebben we nog ouders die het niet een goed idee vinden om twee meiden er alleen op uit te sturen. maar dat mag wel als er nog een paar mensen van 18+ meegaan of evt. 16+

dus wie o wie? wel met eigen paard dan hè!
en we willen graag over de veluwe..:D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:34

delfa schreef:
ik en mijn vriendin (we zijn 13 en 14) willen dolgraag, liefst in de meivakantie een trektocht gaan maken oid.

maarja.. het moet niet al te duur zijn(heb me al ingeschreven voor een ruiterkamp van de zomer en als ik nog iets wil in mei moet ik het zelf betalen, vandaar)

en dan hebben we nog ouders die het niet een goed idee vinden om twee meiden er alleen op uit te sturen. maar dat mag wel als er nog een paar mensen van 18+ meegaan of evt. 16+

dus wie o wie? wel met eigen paard dan hè!
en we willen graag over de veluwe..:D

Zie eerdere link, 3 - 6 juli.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:19

zit zelf ook nog te denken wat ik van t zomer wil. een keer ergens anders rijden lijkt me ook super leuk, (paard staat in nunspeet).
ben 21, paard is 18.
Maar wil me nog niet te veel vastbinden (het moet wel klikken :) ), tevens kan ik dan ook niet voorspellen of ik dagen achtereen kan trekken (dus ben dan meer van 1 a 2 locaties van waaruit we rond kunnen trekken). voor meer info pb even.
ruiterkampen weet ik niet.

BFG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 12:04

Ik wil van de zomer ook lekker een paar dagen weg, zat te denken aan de Veluwe. Ik ben 24, kom uit Haarlem en heb een paard (1.79) van bijna 5. Lijkt me wel gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten!

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 12:16

Iemand die mischien mee wil naar zuid frankrijk?

anyw1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 17:58

@TS: www.paardenschool.nl.
een weekend voor volwassenen, eigen paard is meer dan welkom!
superomgeving, veel bos etc