toevallig hoef ik op het moment zelf niet op concours, maar als dat wel zo was zou ik denk ik wel afmelden.
ik zou het mezelf nooit vergeven als straks de hele stal met rhino zit
wat zouden jullie doen?
toedeledoki
gillian
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

beppies schreef:Noi ik hou het wel in de gaten hoor, wij hebben een drachtige merrie op stal en al zijn het maar geruchten dat er ergens rhino heerst dan blijven we dus mooi thuis. Het is wel erg kortzichtig op de denken als je paard het niet heeft en het heerst op de wedstrijd niet dan kun je dus gewoon gaan. Maar ja de vorige schrijver zal wel helderziend zijn of zo. Mijn mening geen paniek schoppen maar alert blijven. Je hebt je paard toch voor de lol en het lijkt mij dat je hem/haar dan niet zomaar aan van alles bloot wil stellen.
. Als ik op ieder gerucht af zou moeten gaan dan zou ik nooit meer weg kunnen.
Ik heb liever een paardje meer dan een wedstrijd meer!
Maar ja, wie ben ik om te beslissen over haar paardjes hè,...maar zij springt ook niet alleen voor het plezier, maar vooral om te winnen,...Maar ja, dat is haar keuze hè! Toch blijf ik maar lekker thuis, en mijn paardjes komen nergens anders dan thuis in hun stal, onze stapmolen, in onze wei en in onze piste.