[PG] manege austerlitz pony's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BLD

[PG] manege austerlitz pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 18:11

heyy

weet iemand misschien wat er met de pony's houdini, demi en skippi zijn gebeurd...ik heb helaas geen foto van ze die ik kan laten zien maar ik ken ze van manege austerlitz

houdini
was een witte pony, ik weet niet zeker eigenlijk of het een schimmel was, maar hij was in ieder geval heel erg ondeugend. hij probeerde altijd iedereen eraf te gooien en meestal lukte dit ook. ook viel hij nog wel eens aan in de stallen. ik denk dat het een C-pony is qua maat.

demi was een zwarte pony, hij zal nu zo'n 8 a 10 jaar oud zijn. het was best wel een drukke pony, maar als hij een uurtje gelopen had was hij uiteindelijk wel heel lief en rustig. oh ja hij had trouwens nog een wit vlekje/bles op zijn voorhoofd, maar niet heel erg groot. het enigste wat ik nog over demi kan vertellen is dat hij na manege austerlitz nog een tijdje als eigen pony op de bree(zeist) heeft gestaan, maar wat er daarna mee is gebeurd? de maat van demi weet ik niet. maar het is zeg maar zo'n grote pony.

skippi
was een bruine pony, hij was meestal heel erg sloom maar het was wel een echte lieverd. hij was al best oud toen hij wegging bij manege austerlitz. als het goed is, is hij naar een andere manege toe gegaan, hij is ong. dezelfde grote als houdini dus ook een C-pony denk ik

als je iets van 1 van deze pony's weet wil je dan AUB antwoorden. ik wil heel graag weten of ze goed terecht zijn gekomen.
Laatst bijgewerkt door BLD op 07-03-09 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

aurae_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 18:17

Zijn die niet doorverkocht aan de ponyclub die de manege overnam? zoiets dacht ik gehoord te hebben voortta ik daar wegging. (was zo'n 5 jaar geleden) Ik ben eigenlijk ook wel beniewd, ik heb op skippi en houdini en nog wat anderen leren rijden (oa kareltje, cheyenne, bonty en josephine) :D

BLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 18:33

totaly_H schreef:
Zijn die niet doorverkocht aan de ponyclub die de manege overnam? zoiets dacht ik gehoord te hebben voortta ik daar wegging. (was zo'n 5 jaar geleden) Ik ben eigenlijk ook wel beniewd, ik heb op skippi en houdini en nog wat anderen leren rijden (oa kareltje, cheyenne, bonty en josephine) :D

voor zover ik weet is de manege nooit overgenomen?

maar kareltje is er nog steeds
cheyenne is helaas naar de slager gegaan, hij had heel veel last van zijn rug e.d.
bonty is voor zover ik weet verkocht aan een meisje waar hij in de wei bij haar mag staan en af en toe is een uurtje moet lopen
josephine is ook naar de slager gegaan, dat vond ik ook echt heel erg. hij had een ongeluk ofzoiets gehad, daardoor stak er een stuk bot uit d'r been en het was te duur om het op te knappen...

mijn zus reed op een gegeven moment in d'r eentje op houdini en ik reed vroeger ook heel vaak op skippi:)

baukje_b

Re: [PG] manege austerlitz pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:13

Hello!
Ik ben nu nog steeds vaak op manege austerlitz! Ik ken ook alle pony's die hier genoemd worden. Weet verder ook niet echt wat ermee gebeurd is.. Heb wel foto's van veel pony's! Dus als je wat foto's wilt moet je dat maar even zeggen!

meintje

Re: [PG] manege austerlitz pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:24

wanneer zijn de pony's verkocht?

BLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 22:16

meintje schreef:
wanneer zijn de pony's verkocht?

houdini ong. 3 jaar geleden
skippi ong. 4 jaar geleden
en ik denk demi ong. 5 jaar
maar ik weet het niet zeker

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:51

Hoi hoi,

de pony skippy staat nu bij manege monique in ermelo. ik weet heel zeker dat het hem is. ze hebben ook een website: manege-monique.nl

Groetjes

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:51

Skippy is inderdaad naar manege Monique gegaan.
Ik hoorde dat Bonty afgemaakt is maar weet niet zeker of dit waar is. En volgens mij is Max weer prive pony geworden?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 09:50

Moderatoropmerking:
Enkele offtopic reacties verwijderd. Lees de regels van OV nog eens goed door. Het is op OV alleen toegestaan te reageren indien je bruikbare informatie voor de TS hebt, heb je dat niet reageer dan niet. Andere reacties graag via de pb :-)

BLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 21:24

Miriam91 schreef:
Skippy is inderdaad naar manege Monique gegaan.
Ik hoorde dat Bonty afgemaakt is maar weet niet zeker of dit waar is. En volgens mij is Max weer prive pony geworden?

hey bedankt, vind het echt leuk om te weten waar skippie naar toe is gegaan, en dat van bonty en max klopt allebei