Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Schoof constans en een stalgenootje viel is van der paard die had ook een casco cap die was ook zo doormidden terwijl ze nog niet eens zo een harde val maakte 
Shiloh schreef:Ik zit te denken aan Harry's Horse 'Pro Synthetic Leather'. die heb ik nu op verschillende plaatsen voor 70 euro gezien.
Heeft iemand er ervaring mee?
Eigenlijk moet ik zowiezo naar een winkel om te passen, maar er zit niet echt een ruitersport zaak bij me in de buurt. Maar durf niet te bestellen via internet vanwege de maat.
Shiloh schreef:Ik zit te denken aan Harry's Horse 'Pro Synthetic Leather'. die heb ik nu op verschillende plaatsen voor 70 euro gezien.
Eigenlijk moet ik zowiezo naar een winkel om te passen, maar er zit niet echt een ruitersport zaak bij me in de buurt. Maar durf niet te bestellen via internet vanwege de maat.
.Dus naar veel passen kwam ik op deze cap,hij is lekker licht op je hoofd.Voor zijn prijs een prima cap. 

die gaat al zon 4 a 5 jaar mee gewoon een HH.. de kalvalade zit super en is betaalbaar ook nog.. het ligt er zeker wel aan hoe je met je cap omgaat vooral met dat fluelenspul dat word zo ontzettend snel vies en als je het er af wast blijf je het toch altijd iets zien (nouja ik zie het dan..
) Shiloh schreef:Ik zit te denken aan Harry's Horse 'Pro Synthetic Leather'. die heb ik nu op verschillende plaatsen voor 70 euro gezien.