Ik heb zelf een 2 jarige Fries en wil graag jullie meningen en ervaring hebben.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shanna schreef:O op die manier, de meeste flessenveulens gaan naar een merrie die nog melk geeft als pleegveulen, als ik een veulen zonder moeder zou hebben zou ik oof via de veulencentrale naar een merrie met doodgeboren veulen opzoek gaan zodat zowel veulen als merrie er beter van worden. Een mens kan nooit tippen aan een paard namelijk!
Raaf schreef:Ik moet ook echt altijd streng zijn en dat is nog best wel eens moeilijk, want hij is echt ontzettend schattig. Hij is het meest blije paard dat ik ken. Altijd aan het rennen, bokken, spelen. De wereld is geweldig, en als een mens of paard echt heel erg boos op hem wordt is dat even heel erg, maar bijna meteen weer vergeten. En hij is echt dol op me: hij komt altijd zo hard mogelijk aangalopperen als hij me ziet, staat het liefst met zijn hoofd onder mijn arm en kijkt me echt heel sneu na als ik wegga. in zijn dromen ligt hij bij mij thuis op de bank met zijn hoofd op schoot tv te kijken, denk ik.