[PG] Ushi Sammer en Bambi van de Asheuvel, Draver en Tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

detour

[PG] Ushi Sammer en Bambi van de Asheuvel, Draver en Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 18:40

Hoi,

Waarschijnlijk is Bambi van de Asheuvel (ze heet nu anders) nog steeds op een superadres, bij meneer te of ten Rielle, vlakbij de kust in Noord- Holland. Ze staat bij meerdere tinkers en is een schat van een merrie, zwartbont, 1.56m, vrolijk, met een vrij groot hoofd, en een zwarte staart.

Ushi Sammer is als fokmerrie naar Heiloo(?) gegaan en gedekt door een springhengst,
iemand enig idee hoe eht met een van deze paarden of beide gaat?
Ushi is een mooie volle merrie van 1.63m, erg wakker en niet makkelijk te rijden. Ze heeft linksachter een witte kroonrand en een paar witte haren op het hoofd.

Beide hebben we al een tijdje geleden verkocht.
Zou leuk zijn om eens te horen hoe het gaat, helaas ben ik emailadres van eigenaar Bambi kwijt.
Bambi heeft een paar jaar geleden een merrieveulen gekregen, Laila dacht ik, ook zwartbont.

Als iemand iets weet, let me know. *D
hoop dat het ze goed gaat. recente foto's heb ik dus niet.

xxxlianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:45

Hoi Detour,
in mijn profiel staat een foto van mijn vorige paard Ushi, waarnaar ik ook op zoek ben. Ze heeft links achter een witte kroonrand, loopt graag en is moeilijk te rijden. Wil je kijken of het om het zelfde paard gaat en mij dat laten weten?
In plaats van witte haren op haar hoofd, heeft ze echt een kolletje.

Groetjes Lianne

Def

Re: [PG] Ushi Sammer en Bambi van de Asheuvel, Draver en Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:42

Bambi van de asheuvel is gefokt bij mensen die ik ken. Heten inderdaad te Rielle, maar niet in Noord Holland in Vaassen.
www.asheuvel.com, kijk daar eens op. Zij zullen ook wel weten waar ze eventueel naar toe is gegaan, mochten ze haar verkocht hebben.

Sammer komt mij ook bekend voor, volgens mij heeft de zus van Ilegra hier op bokt ook een Sammer, zegt niets natuurlijk, maar misschien verdiepen zich zij er wat meer in..