de paarden waar ze bij komt daar zijn wel 2 paarden ofzo echt de baas.
ik hoop dat jullie me willen helpen:)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en wie weet komt er nog wel een goede tip langs.
Ik maak met nog het meest zorgen over het op stal zetten, hij heeft altijd buiten gestaan en ik heb geen flauw idee hoe hij op een stal reageert 
, is om de rangorde te bepalen. Op deze stal ging het in de kudde veel beter, heeft eigenlijk altijd wel een maatje. Kelly ik zou de eerst dagen wel wat met je paard gaan doen, rondlopen, kan ook ernaast als ze alles nog eng vindt, of in een klein afgescheiden stukje land laten kennismaken met de andere paarden. En na een aantal dagen bij de andere paarden zetten, succes!! 
therese42 schreef:Ik zou je paard rustig laten wennen, Ik sta nu op mijn tweede stal en bij beiden heb ik eerst een aantal dagen gewacht met rijden. Uit de trailer inderdaad losgooien, mooie bokkensprongen maakte íe van de spanning. Verder overdag apart buiten zetten maar wel zo dat hij de anderen kan zien. Vooral in de vorige kudde is hij een week lang heel erg gebeten, had zo'n 30 kleine beetjes op zijn lijf, zo zielig, is om de rangorde te bepalen. Op deze stal ging het in de kudde veel beter, heeft eigenlijk altijd wel een maatje. Kelly ik zou de eerst dagen wel wat met je paard gaan doen, rondlopen, kan ook ernaast als ze alles nog eng vindt, of in een klein afgescheiden stukje land laten kennismaken met de andere paarden. En na een aantal dagen bij de andere paarden zetten, succes!!