Lieke_M schreef:Nou wij hebben niet speciaal voor die manege dat weekendje daar geboekt hoor.
Maar de gedachte kwam gewoon in me op, zoals we in Frankrijk al eens deden, dat dit hier misschien ook zou kunnen. Daar kan iedere leek zomaar mee op een aangepaste strandrit met aangepaste paarden.
Dus ik stel gewoon de vraag en ik vind het antwoord niet vriendelijk.
Men kon ook gewoon zeggen dat hun strandritten niet aangepast zijn aan beginnelingen en ons vriendelijk bedanken voor de interesse in hun bedrijf...
Eeneuh "Kortom, zoek een andere bezigheid tijdens dat weekend" is ook niet bepaald vriendelijk... maarja ik had het moeten weten, 't is weer op zijn Bokts... WOEF WOEF WOEF
Sluit dit topic maar.
Dus ik had je naar de mond moeten praten? De Manege had je met open armen moeten ontvangen?
En wat had jij vervolgens gedaan wanneer je man van het paard gestort was en met een gebroken poot was afgevoerd naar het ziekenhuis?
Dan krijgt de manege op z'n ballen, maar feitelijk is het je eigen schuld. Ze zijn daar echt wel wijs geworden, waarschijnlijk door schade (en schande).
Ik heb 20 jaar over het strand gereden, voornamelijk met mijn eigen paarden, ik heb genoeg ellende gezien en nog meer gehoord. Ik begrijp dus heel erg goed dat een manege eisen stelt aan de ruiters die mee willen.
Probleem is ook dat het vaak niet mogelijk is om met die paarden rustig over het strand te rijden. Je zou kunnen vragen om een rit speciaal voor jou en je man (en daar extra voor betalen), maar gerede kans dat ze zelfs dat niet riskeren, gewoon omdat die paarden nu eenmaal gewend zijn dat er op het strand geraced wordt en dus niet opeens rustig over het strand willen wandelen.
Ik kan er een mooi wollig verhaal van maken, maar dat maakt de uitkomst niet anders. Sorry, als techneut ga ik voor resultaten, de wolligheid moet je er even zelf bijverzinnen.
Desalnieteminniettegenstaandedat hoop ik dat je een leuk weekend hebt.